• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

mecka en fet broooooor

ALLA BLATTAAAAR FUCKAR URR BRE!!~~~~~~~

LÅT DEDIKERAD TILL DEN ;;;;_;;
[video=youtube;fy1yFPTKybQ]http://www.youtube.com/watch?v=fy1yFPTKybQ&feature=related[/video]

KOM tIlL MiGgg bre

AlLA BlAttAr FuCkAr URr HäRrR

FUCK AINAAA KNULLA SYSTEMET RE!

xDxP
 
halsade fan 10~L cider, mer kommer jag inte ihåg =)) eller phiipasen!! gick Ju fufyan te systemet ¨å kö+pte heineken )=) nä ja fifan var i p0len så k+tpe jag fuufan skiiiiiitmånga tyskie öl (H)

halsar alla atm (H) festar medddans jag skriver asso jag är dj VI DUNKAR MUSIK FÖLÖRRFAAASEN!!

Du kan stava "Heineken" rätt men inget annat vilket är nog det "svåraste" ordet att stava i hela din post. Hmm...
 
Man kan väl inte bli full av lättöl? det är ju så himla lite så man spyr ifall man dricker för mycket? :p

ee epple hur många % cidr drack du?
 
epple är full av skicksnack.. allt han säger är vad han har drömt om när han gick å la sig kl 20:00 igår kväll -.-'
 
epple är full av skicksnack.. allt han säger är vad han har drömt om när han gick å la sig kl 20:00 igår kväll -.-'
vem i helvete vaknar kl 00 för att myta på otLAnd?
Man kan väl inte bli full av lättöl? det är ju så himla lite så man spyr ifall man dricker för mycket? :p

ee epple hur många % cidr drack du?

7%)
Det var inte lättöl det VAR FEST MED HEINEKEN O TYSKIE:)FETTNAJS:)
 
är inte lättöl när det innehåller typ 2% alkohol ungefär?
 
OmG jag ringer koffe linuz och arab sandra!1 ehuehwuheueheu
by tha way jag kan baxa lite coca c 0la ;)
 
för att min pappa säger att jag inte får dricka alkoholfri öl :( jag kan bli full av det säger han
 
Back
Top