• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

[video=youtube;MeczCEo9xaI]http://www.youtube.com/watch?v=MeczCEo9xaI&feature=player_embedded[/video]

=p
 
FIIFAN DE E VALBORG BARA JAG SOM E FULL SOM ETT SIVN?!?! XDXDXDXD FIIIIIFAN JAG DÖR FIIIIFAN SUPIT MIG XD VAD GÖR NI? SUPER NI ELLE XD
aoo
 
Här är någon som inte förändras totalt under berusning :D Eller, han skriver iofs i caps men förutom det är det ingen skillnad
 
MANNET SKOJJARU BREE!! PÅVERKAD *(==(=(=/=/=#452345 !"#!"# !"ASSOOOOO MANNET JA ÄÄ FANHYET FULL =o==)=))
VaFaN gÖr dU iNE PÅ VAHBOGJH?????????å?+
 
halsade fan 10~L cider, mer kommer jag inte ihåg =)) eller phiipasen!! gick Ju fufyan te systemet ¨å kö+pte heineken )=) nä ja fifan var i p0len så k+tpe jag fuufan skiiiiiitmånga tyskie öl (H)

halsar alla atm (H) festar medddans jag skriver asso jag är dj VI DUNKAR MUSIK FÖLÖRRFAAASEN!!
 
Back
Top