• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Vad är de som är så speciellt med just din server om jag får fråga? Varför ska man spela på din?
 
Vad är de som är så speciellt med just din server om jag får fråga? Varför ska man spela på din?

Pga att jag älskar Tibia och tänker följa upp de trådarna som Cipsoft har lagt ut i sina bibliotek och skapa expansioner därefter som core players som har spelat Tibia länge kommer att tycka om. Jag tänker fortsätta på storyn istället för att skapa en ny story med varje ny kontinent. Jag har ett team som jobbar på de nya map-delarna och questlinesen. Första expansionen kommer att komma ut i början av sommaren, då får du väl döma själv om du tycker att det var värt. Dessutom är en av de viktigaste sakerna i spelet pvp vilket jag också lägger stort fokus på.
 
Vi får helt enkelt se om du är seriös eller bara ute efter pengar. Jag kommer testa servern, men inte spela. Hatar RL-Maps.
 
Vi får helt enkelt se om du är seriös eller bara ute efter pengar. Jag kommer testa servern, men inte spela. Hatar RL-Maps.

Kul att du vill testa i alla fall. Hade jag varit ute efter pengar hade jag nog jobbat mer, för det hade jag definitivt tjänat mer på än en OT ;)
 
Så du menar att lite extra pengar för DIG skulle skada? Det är en självklarhet att det inte skulle skada någon.
För mig? Nejdå. Men varför har man donations om den inte handlar om pengar? Han har ju ett jobb tydligen och sådant.
Eee ta det lugnt, han kanske är efterbliven eller nåt, vem vet o_O
Kommer från röven han själv.
Vad e det med dig då? Vakna på fel sida? xd
Nä.
 
För mig? Nejdå. Men varför har man donations om den inte handlar om pengar? Han har ju ett jobb tydligen och sådant.

Det är inte gratis att hålla servern uppe, kan vara därför kan kommer ha donations.
 
Jag kan besvara detta mysterium åt er. Jag ska ha donations för att min kära host ska få lite cash så att han inte tröttnar. Simple as that ;)
 
Back
Top