• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

bailed outside & pointed my weapon just as i thought the fools kept steppin jumped in the 4 hit the juice on my ride
i got front back and side 2 side then i let the alpine play pumpin new shit by n_w_a :thumbup:


cuzzzzz boys n the hooood are always hard u come talkin that trash we'll pull yo card knowin nothin in life but 2 be legit dont quote me boy cuzzzzzz i aint said shit :peace:
 
Bang bang bang
I smack the bitches and then fuck them hard as fuck. bang bang bang
You white boi come near my hood and say shit, we bang bang bang you

Gäng öht = larvigt och riktigt jävla onödigt
 
DIIIIIEEEEEEEE DIIIIIIIEEEEEEEEEEE DIEEEEEEEEEEEEE OOOOOOOOOOOOOO DIEEEEEEEE DIEEEEEEEEEEE YEAAAAAAAAAAAAA YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA YEAAAAAAAAAAAAAAAAA < är din typ av musik? alla får tycka olika, personligen tkr jag rock är skit fattar inte vitsen med att lyssna på någon som skriker massa onödigt skit, kan hålla med att rap håller sig inte till sin standard idag, men underground rap är troligtvis bättre än de du lyssnar på, och ja det är min åsikt :)
 
period much? det är entertainment din hater

Först sammanfattade jag vad rap verkar gå ut på idag sen gav jag bara min åsikt angående gäng. Kan du förklara vad som är underhållande när allt låter likadant? alkohol, droger, sex och våld. Kan förstå att det kan vara underhållande när det var nytt men nu är det riktigt jävla uttjatat.

För övrigt lyssnar jag på rap men inte det som produceras idag precis.

DIIIIIEEEEEEEE DIIIIIIIEEEEEEEEEEE DIEEEEEEEEEEEEE OOOOOOOOOOOOOO DIEEEEEEEE DIEEEEEEEEEEE YEAAAAAAAAAAAAA YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA YEAAAAAAAAAAAAAAAAA < är din typ av musik? alla får tycka olika, personligen tkr jag rock är skit fattar inte vitsen med att lyssna på någon som skriker massa onödigt skit, kan hålla med att rap håller sig inte till sin standard idag, men underground rap är troligtvis bättre än de du lyssnar på, och ja det är min åsikt :)
Det där är ju inte ursprungliga rock'en och det nu menade är inte vad jag lyssnar på. Jag har väldigt svårt för "skrik musiken" (growl tror jag det heter?).
 
Först sammanfattade jag vad rap verkar gå ut på idag sen gav jag bara min åsikt angående gäng. Kan du förklara vad som är underhållande när allt låter likadant? alkohol, droger, sex och våld. Kan förstå att det kan vara underhållande när det var nytt men nu är det riktigt jävla uttjatat.

För övrigt lyssnar jag på rap men inte det som produceras idag precis.

"underhållande när det var nytt" låten som både jag och donio quotade är från '87, och om jag inte har fel var det en av dom första gangsta-rap låtarna som kom ut - iaf som blowa upp i mainstream =)

& ja, håller med mycket är uttjatat men detta är en gammal klassiker inom hip-hop'en

btw, vad för rap lyssnar du på om jag får fråga?
 
Vadå ja? Sluta posta då din lilla råtta å ut å fixa pussy. (oj förlåt, du vet ej vad man gör med den) :/
ajja skit samma sitt kvar å spamma
 
Ukf dubstep <3

haha av någon anledning har jag alltid sett det som ufk dubstpe. kom nyss på det haha, sämst!

@ONT
något nice spel någon skulle rekommendera? :] sjukt uttråkad overall när jag sitter vid datorn, glider bara runt @ minecraft :[


@down
haha donio bästa mytomanen <3
 
Last edited:
Back
Top