• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Jag har john bauer schema äger :p 2 3 h lektioner per dag och lediga på tisdag ^^ sen har jag 1 eller 2 halvdagar

Det ända som suger är att dom tog bort den ända bussen jag kan åka med.. så istället för at t komma 10 min innan så kommer jag komma 1h o 10 min tidigt -.-!! damp att dom måste ändra
 
Gävle | John Bauergymnasiet

Tryck på Schema läsåret 09-10, period 1

Sen heter min klass Humpe_07

EDIT: för er som inte orka, fixade ett pic:
http://i30.tinypic.com/x6jw9v.jpg

på Tisdagarna har jag inget av dom som är (skulle haft Lokala Nätverk B men krockade med min programmering.. )

Sen har jag inte Fysik B heller så inget på fredag eftermiddag :)
och projekt arbete är 99 % hemarbete så kommer inte va i skolan då heller :D

Och ja, tjejena på bilden är 2 av 5 i klassen xD (IT har skit lite tjejer :p men vi har frisör linje så finns många där :thumbup: bara våran klass som har IT tjejer)
 
Last edited:
Jo, vet ^^ älskar schemat man har i 3an. men cp buss som dom ska ändra hela tiden

Vi har så att
1orna börjar 8.30
2orna 8.45
3orna 9.00

så i 1an sög busstidenerna så tänkte jag (åh om busstiderna är lika nästa år som detta så kommer det bli perfekt!) och vad gör dom? jo dom byter..

Exakt lika blev du nu mellan 2an och 3an också..

Så nu måste jag ta en buss som går 7.30 för att komma till skolan 9.. (30 min bussresa)
 
Riktigt dåligt med bussresan:S Själv har man busstationen framför lägenheten så det är bara till att glida till bussen :p ps Gävle är underbart ställe med underbara folk var tvungen att säga det själv bodde jag i Hofors i 6 månader sen flyttade söder :p
 
haha :p
Bor inte i gävle dock :( bor mitt ute i skogen 3 mil därifrån

Och just nu är det inte så fint ^^ dom bygger om skiten
 
Låter inte så bra ;S Oh glömde säga att jag bodde där 02 vinter 03 vår :p
 
^^ jo då såg det nog lite bättre ut :p
Men det är väl bara att hoppas det blir lite finare 2010 när dom ska va klar... dom slösade ju 70 mille på skiten
 
^^ jo då såg det nog lite bättre ut :p
Men det är väl bara att hoppas det blir lite finare 2010 när dom ska va klar... dom slösade ju 70 mille på skiten
Det är inte liten summa det, jo det får man hoppas att det blir för er skull dom bor där :D
 
Billy madison är asbra tycker jag
adam sendler är as rolig
 
Last edited:
Jo tacos är gott ^^
Någon som har en film att rekommendera?

De som jag sett på senaste tiden (har inte laddat ner sen ipred <_<)
är yes man, the hangover, 300 ... hmm blev inte så mkt har säkert glömt något, men iaf alla de var bra :)
 
Back
Top