• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Finns det ingen mc donalds eller pizzeria nära skolan? ;o

Äter du sånt varje dag i skolan eller? Om man inte är så kräsen och bara äter barnmat funkar skolans lunch ganska bra. Men giller inte när det är saker som pizzafisk eller rysk fiskgratäng.
 
Närmaste donken är nog 1 mil från mig eller mer... Närmaste Max är nog 2-3 mil ifrån mig.. Närmaste Burger King är nog också 2-3 mil ifrån mig... Pizzeriorna här där jag bor suger ju a*us
 
Man brukar ändå äta om det är äckligt?
köpa läsk och annat är bara dyrt och inte bra.
Nej, och jag säger inte att man ska köpa läsk? Sa att man kan då köpa en pizza eller hamburgare, och det är inte dyrt. <_<
 
Nej, och jag säger inte att man ska köpa läsk? Sa att man kan då köpa en pizza eller hamburgare, och det är inte dyrt. <_<


Läs vad zisly skrev :)
när man köper hamburgare brukar man köpa läsk också?
 
Vem säger att jag äter på Max eller nått varje dag :p?

Har jag pengar blire kebab macka + cola, annars klarar man sig utan :p

Antog att du åt på något ställe då du sa att du nästan aldrig åt i skolan.

Alltså, tänk på pengarna ni skulle spara om ni inte var så kräsna. Visst, skolans mat är inte så jävla god men själv tycker jag den duger. Mycket bättre att äta gratis där än att spendera sina egna pengar eller att skita i att äta. Jag kanske är ensam, men jag klarar mig inte utan mat längre än 4timmar när jag sitter i skolan :p
 
Maten i min skola är äcklig men måste ändå äta, inte det godaste men det är gratis

Btw fanns de kiosk nära skolan men dit går jag aldrig, allt r svin dyrt där
 
skolans mat funkar ju 8 dagar av 10 dagar iallafall... Bara onödigt tycker jag att "åååhhh äcklig mat nu sticker jag ditt och käkar"... Ta sallad me nån jävla macka eller liknande då?
 
skolans mat funkar ju 8 dagar av 10 dagar iallafall... Bara onödigt tycker jag att "åååhhh äcklig mat nu sticker jag ditt och käkar"... Ta sallad me nån jävla macka eller liknande då?

Kom lite sent till matsalen en gång och fick då bara sallad :(
 
Jag tycker att skolmaten är god och det finns alltid mat så det räcker för alla i skolan att ta 2-3 portioner. Ibland kan jag tycka att maten inte är tillräckligt god och då blir det knäckebröd istället :p
 
vad tycker ni om bögar som adopterar barn? Förstör dom inte barnets framtid sen när barnet har växt? Snacka om det istället :>
 
Back
Top