• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Riksdags valet 2010

Vilka röstar ni på?


  • Total voters
    71
Status
Not open for further replies.
Jag som är 18 nu kan ju rösta men säger jag min röst här blir nog hela otland arga. :)
Jag hade gett dig varning för detta meningslösa och irriterande post, antingen säger du vilket parti du röstar på eller så ger du fan i att posta.
 
PP ;)

Ja, jag ar faktisk medlem. Men inta svensk statsborgar.
 
Jag ska rösta, i smyg, på PP.
 
Jag har tyvärr inte åldern inne för att rösta, men om jag nu skulle få välja ett parti så skulle det självklart bli PP :)
(Klickade på fel val i omröstningen, självklart så gillar jag socialdemokraternas ideologi, men det är inget jag kan ta del av just nu.)

Hursomhelst, även om inte piratpartiet kommer in i riksdagen så tycker jag inte vi borde vara så oroliga,
Alla partier kommer snart tas över av ungdomspartierna eftersom alla börjar bli så gamla, och som ni kanske vet så är alla ungdomspartierna för legalisering av fildelning :D
 
Hoppas fan PiratPartiet vinner så man kan ladda ner igen :D
 
Hoppas fan PiratPartiet vinner så man kan ladda ner igen :D

Igen? Varför skulle det inte fungera att ladda ner något nu?
 
Hoppas fan PiratPartiet vinner så man kan ladda ner igen :D

Du borde läsa på innan du skriver -.-!

PP står inte för "Nedladdning" utan dom står för anonymiter på internet och delad kunskap.

PiratPartiet said:
Delad kultur
Vi vill balansera upphovsrätten så att både skapare och nyttjare gynnas
Fri kunskap
Vi vill ersätta patent med något som bättre främjar innovation
Skyddat privatliv
Vi vill skydda människor från godtycklig och kränkande övervakning

Och om du läst lite till så borde du veta att INGEN som använder Torrents för att ladda ner har åkt fast utan alla som gjort det har använt en GAMMAL version av DC++.

+ att alla som åker fast är dom som sitter som Seedboxar ( alltså dom delar ut så mycket dom kan)
Om du bara tankar så är allt lugnt...

@Topic
Jag bryr mig inte så mycket om politik men kommer rösta på PP eftersom dom har många viktiga frågor. Och dom är inte ett parti som sitter och lovar EN MASSA skit och sen inte håller dom när dom väl blir valda..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top