• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Riksdags valet 2010

Vilka röstar ni på?


  • Total voters
    71
Status
Not open for further replies.
Va det visste :p man fick ha byggnader som redan fanns (Lokaler) som moskeer men man fick/får inte bygga kyrk liknande byggnader :)

Förklara lite bättre tack. Förövrigt en vän till mig gjorde min kväll helt bra efter att den hade förstörts med att ett rasistiskt skit parti är med i riksdagen. Iaf han sa detta:
...undrar om SDs supportrar som sjöng "Jimmy Åkesson chalalalala" vet att originaltexten är "there's a brown girl in the ring, lalalalala"?
Märks att deras intelligens inte är den bästa, dumma jävlar!
 
Förklara lite bättre tack. Förövrigt en vän till mig gjorde min kväll helt bra efter att den hade förstörts med att ett rasistiskt skit parti är med i riksdagen. Iaf han sa detta:
...undrar om SDs supportrar som sjöng "Jimmy Åkesson chalalalala" vet att originaltexten är "there's a brown girl in the ring, lalalalala"?
Märks att deras intelligens inte är den bästa, dumma jävlar!


Det är tillåtet att ha en moske i sverige som inte ser ut såhär:
klaswout_moskee.jpg


Utan det är bara tillåtet att använda befintliga lokaler, som t ex i förorten där det finns "samlings rum" du vet ett lokal som är för området att använda eller en vanlig byggnad.
 
Vi ska bygga massor Moskéer i Sverige och ni kan inte göra annat än att grina och klaga. :D
 
Det tror du på?

Hade jag bara trott så hade jag inte sagt. Men är jag säker hahaha!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Alliansen behåller makten, :thumbup:!
Sverigedemokraterna blir vågmästare, tyvärr :mad:!
Rödgrönt förlorade allt, :thumbup:!

Hejdå till denna tråd, vi ses om 4 år det är då vi märker vilket katastrof år 2010 har skapat!
Ha det gött, godnatt! :)
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top