• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Riksdags valet 2010

Vilka röstar ni på?


  • Total voters
    71
Status
Not open for further replies.
Dom går inte in för att vinna helller -.- Dom går in för att komma med i riksdagen kommer dröjja åtaliga år innan dom kan komma i närheten av Moderaterna/sossarna



Dom kan politik dock är deras lite nyare än dom andras.

Och det var ju inte moderaternas fel att det blev lågkonjuktur precis :p

Min ekonomi försvann EFTER lågkonjekturen slog igenom. det han till å med vända lite innan min ekonomi kröp tillbaka från hålet den kom...
 
Njuter av dom sista timmarna med en alliansregering. :)
 
Om du vill att ekonomin ska bli bättre och att alla ungdommar ska få jobb enklare tycker jag att du skulle rösta på att sossarna ska styra sverige.. dom gjorde det bra sist dom styrde. Moderaterna har bara förstört, gjort dom rika rikare och dom fattiga fattigare :s
 
Varför röstar folk på piratpartiet? Fildelning kommer aldrig bli lagligt eftersom det går ut på att stjäla. Dessutom kan man ladda ner (olagligt) lika lätt nu som innan ipred.

Är inte så insatt men kommer rösta på folkpartiet.

@Up: Tror inte du vet vad du pratar om.
 
Last edited:
Varför röstar folk på piratpartiet? Fildelning kommer aldrig bli lagligt eftersom det går ut på att stjäla. Dessutom kan man ladda ner (olagligt) lika lätt nu som innan ipred.

Är inte så insatt men kommer rösta på folkpartiet.

Ööh? dom vill inte få fildelning lagligt lol...

Dom vill att internet ska vara privat utan att FRA/IPRED ska finnas :p
 
Ipredlagen finns väl enbart för att ta fast fildelare? Om man vill ta bort den betyder väl det att man är för fildelning?

@Realsoft: Vad jobbar/jobbade du som? 50% låter mycket.

@Deavz: Du tror inte ungdomarna växer upp och sedan kommer nya ungdomar som vill ha gratis nedladdning istället?
 
Last edited:
Folkpartiet. Kan inte rösta, men fick ändå göra min röst hörd i skolan. :p
 
Ipredlagen finns väl enbart för att ta fast fildelare? Om man vill ta bort den betyder väl det att man är för fildelning?

@Realsoft: Vad jobbar/jobbade du som? 50% låter mycket.

@Deavz: Du tror inte ungdomarna växer upp och sedan kommer nya ungdomar som vill ha gratis nedladdning istället?

Varför skulle ungdomspartierna ändra sina åsikter bara föra att de blir äldre? Det är väl knappast omoget att vara för legalisering av fildelning...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top