• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Snabba pengar

Fixa en sommarstuga eller hus och hyr ut det till tyskar. Dom betalar några tusen + hyra om jag inte har fel. ^^
 
städa i det området du bor i. Tror man kan tjäna rätt så bra för det :p
 
Hihihihi, idag klockade jag 219,42:-/Timmen(+ OB tillägg + Semester Ersättning) :) Godkänt, men inte det bästa denna veckan :D
 
Gött ni inte tror på mej :)
allt jag säger, hade ju dock inte kört runt i en ny ford mondeo, combi, 2.5 liters motor med en V6:a under huven, om jag fått ut 50-80 kr:-/timmen elr vad ni nu fantiserar att jag skulle tjäna normalt.
Tack vare hur jag bor + att jag är under 25, betalar jag mer än 6 tusen var 3:e månad på bara försäkringen, sen kmr ju skatten också, fast den är inte så dyr, bara en tusenlapp/året
men en sak kan jag säga :D
Jag trollar inte över internet, det är fan inte roligt, det är så fan mycket roligare att trolla irl.
Å jag skulle faktiskt säga att då har man lite stake, för då ger jag folk möjlighet att göra nått åt saken än att sitta å gömma sej bakom en skärm, elr vad säger ni?
 
Oj dåå en ford mondeo, coolt:) hur gammal är du?


PS; hade lääääääääääääättttttttttttttttttttt velat köra en race mot din v6 2,5 liters mondeo hahaha
 
men en sak kan jag säga :D
Jag trollar inte över internet, det är fan inte roligt, det är så fan mycket roligare att trolla irl.
Å jag skulle faktiskt säga att då har man lite stake, för då ger jag folk möjlighet att göra nått åt saken än att sitta å gömma sej bakom en skärm, elr vad säger ni?

Varför skulle man behöva gömma sig pga av att man har trollat? Ingen aning vad du har för uppfattning om vad trolling är och betyder men det låter mer som du tar åt mobbning som du uttryker det ^_^
 
Varför skulle man behöva gömma sig pga av att man har trollat? Ingen aning vad du har för uppfattning om vad trolling är och betyder men det låter mer som du tar åt mobbning som du uttryker det ^_^

Han jämför att trolla irl och att "gömma" sig bakom en skärm och trolla
 
Sluta haka upp er på hans lön och fråga efter timmar och skit, fråga vad det är för arbete istället... något inom industri eller gruv?
 
Back
Top