• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Svin influensan, Vaccinet, har du tagit det?

Har du tagit sprutan?

  • Ja

    Votes: 49 62.0%
  • Nej, men ska

    Votes: 4 5.1%
  • Nej, och har inte plannerat det..

    Votes: 15 19.0%
  • NEJ! Aldrig!

    Votes: 11 13.9%

  • Total voters
    79
I alla fall...

Jag tog sprutan, har aldrig varit rädd för sprutor, så det var ok...
Allt va najs, tills dagen efter... Vettefan, men jag hade fan ont som in i helvete i arm jäveln xD

Det varade i 3 dagar O_O
 
I alla fall...

Jag tog sprutan, har aldrig varit rädd för sprutor, så det var ok...
Allt va najs, tills dagen efter... Vettefan, men jag hade fan ont som in i helvete i arm jäveln xD

Det varade i 3 dagar O_O

Alla verkar få ont i armen, syrran tog förra veckan så man slog ju lite då och då :D
 
Ska icke ta den alls :p

Bara media som har spridit ryktet att det är så farligt.
Min kompis har varit sjuk i svininfluensan i 2 veckor nu, han börjar må bättre nu.

När fallet är så att svininfluensan är lika farlig och dödar minst lika många som vilken annan influensa.

Och ni behöver inte göra som jag alls, och om ni vill ta sprutan, ta den då. Du blir ytterst lite sjuk, jämfört med att få det riktiga viruset. Du får ju bara en liten del av viruset i sprutan, så antikroppar ska kunna bildas, så en liten feber ska ni inte klaga på :D

Du vet väl om att den inte vara i 2 veckor? :S

Max 5 till 7 dagar ^^
 
I alla fall...

Jag tog sprutan, har aldrig varit rädd för sprutor, så det var ok...
Allt va najs, tills dagen efter... Vettefan, men jag hade fan ont som in i helvete i arm jäveln xD

Det varade i 3 dagar O_O

Då vet vi varför du va ifrån otland!!!!
Du hade ont i armen och kunde inte sitta vid datorn.

Jag e smart va? (A)
 
hela min klass tog typ den, bara vissa som inte tog...
vi fick sitta typ 30-1h i ett rum med en läkare, bara iaf vi skulle få några reaktioner xD

Varför är han unbannad? :(

OT: Min familj har ett uppbyggt immunförsvar mot influensa typerna redan :) Mammas sida av DNA iaf.
 
Jag tog vaccinet några veckor sen, hade bara ont i armen (kunde inte lyfta den kändes som att den var 1000 ton) och var ganska trött i 3 dagar ;P
 
Limannen är korkad.
2 veckor utan lön ifall han nu jobbar.
2 veckor av arbete i skolan framför sig.
Skit onödigt o inte ta sprutan när den ändå är gratis.
Jag har tagit hade lite ont i armen men inga mer bekymmer än så¨.

Okej? Du får gärna säga resten, men varför är jag korkad?
Ingen tvingar någon att ta vaccinet.

Jag Lol'ade.

För svåra meningar för dig eller? Varför? För att jag inte heller tar vaccinet?

besserwisser

Och vart fick du det ifrån? Vem är du ens? Ljuger jag om att media sprider rykten, eller har jag fel om det? Snälla säg förklaringen till varför du kallar mig det, för jag hatar nämnligen sådana, själv -.-

du läste mitt svar till liemannen va?

Realsoftish ! Sluta kalla mig lie...är ej djävulen :D
 
Okej? Du får gärna säga resten, men varför är jag korkad?
Ingen tvingar någon att ta vaccinet.



För svåra meningar för dig eller? Varför? För att jag inte heller tar vaccinet?



Och vart fick du det ifrån? Vem är du ens? Ljuger jag om att media sprider rykten, eller har jag fel om det? Snälla säg förklaringen till varför du kallar mig det, för jag hatar nämnligen sådana, själv -.-



Realsoftish ! Sluta kalla mig lie...är ej djävulen :D

ignorera E't då XD
 
Okej? Du får gärna säga resten, men varför är jag korkad?
Ingen tvingar någon att ta vaccinet.



För svåra meningar för dig eller? Varför? För att jag inte heller tar vaccinet?



Och vart fick du det ifrån? Vem är du ens? Ljuger jag om att media sprider rykten, eller har jag fel om det? Snälla säg förklaringen till varför du kallar mig det, för jag hatar nämnligen sådana, själv -.-



Realsoftish ! Sluta kalla mig lie...är ej djävulen :D

besserwisser huh
 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

det där kom verkligen från rätt person xD

Hahaha ord..

@Limannen, jag håller med i vad du säger - media överdriver så jävla mycket hela tiden och ger ut infon som passar folket. Fast sen antar jag att dom blivit felinformerade av staten också.
 
Back
Top