• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Svin influensan, Vaccinet, har du tagit det?

Har du tagit sprutan?

  • Ja

    Votes: 49 62.0%
  • Nej, men ska

    Votes: 4 5.1%
  • Nej, och har inte plannerat det..

    Votes: 15 19.0%
  • NEJ! Aldrig!

    Votes: 11 13.9%

  • Total voters
    79
Ifall du vill ta vaccinet, får du väl det? Är inte du en av riskpersonerna, hur gammal är du ?

Fyller 18 i februari så tillhör ju inte en annan grupp än :)

Och tror inte på vaccin mot svininfluensan.. Speciellt inte 2 dagar innan DH.
 
steg precis upp.. de är 17 timmar sen jag fick sprutan..

Armen, nä.. inget ont, bara nån skumm kännsla..

Övrigt, Fet huvudvärk å nästan 38 graders feber.


å ska snart te jobb \o/
 
Code:
I Sverige har cirka 2,1 miljoner doser av vaccinet getts till patienter. Totalt har cirka 1 500 biverkningsrapporter inkommit till Läkemedelsverket

-Aftonbladet
 
jag är inte rädd för det.. febern stiger å jag tycker det ska bli intressant hur långt det går innan det vänder ;)

39 graders feber atm å redig smällhuvudvärk
 
Jag fick bara lite ont i magen, inge feber eller nåt. Kände mig lite hängig :p
 
helvete, har börjat tvivla på detta.
Asvalof, precis som du säger, under ca; år 1974 så fanns vaccinet, flera dog pga det. Historien upprepas, men man kan inte skylla på barn som föddes igår.
Det är systemets fel, vi får inte rätt information, som tur så har vi internet, det hjälper oss att hitta historia från båda parter.
När du har makt och pengar inte längre har någon betydelse så är det roligt att bevisa sin storhet genom att avskräcka människor och tjäna pengar på det. Det är usa som ligger bakom detta samt att vaccinet innehåller mythokvicksilver som gärna tränger sig in på hjärnan och nervsystem, finns redan ett antal som har talsvårigheter och inte kan röra sig pga nervproblem, tänk 3 ggr innan du bestämmer dig.
Ok kids, grundläggande källkritik, del 1: vem är författaren/mannen i videon? Är han en auktoritet inom ämnet? Vi snackar David Icke här, mannen som tror att jorden styrs av rymdödlor. Ja just det, RYMDÖDLOR.
 
Last edited:
Kände mig febrig och yr igår, trodde nästan man kanske fått skitet (har ej tagit vaccin) men det gick över under natten.
 
Back
Top