• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Svin influensan, Vaccinet, har du tagit det?

Har du tagit sprutan?

  • Ja

    Votes: 49 62.0%
  • Nej, men ska

    Votes: 4 5.1%
  • Nej, och har inte plannerat det..

    Votes: 15 19.0%
  • NEJ! Aldrig!

    Votes: 11 13.9%

  • Total voters
    79
mmh, de som tagit vaccinet har bara typ ont i armen en dag.. så det var waste på träning i 5 dagar :)

Äh, det var under helgen...så jag missade 2 dagar, vilket jag kan ta igen denna helgen, som jag ska också :D Helkroppspass ftw ! sheeet...
 
Någon som fått biverkningar av vaccinet? :)
 
Last edited by a moderator:
Sluta gå off topic nu, det räcker, raderade en hel del inlägg förut.
 
Last edited:
Jag gick baklänges efter den x]

Du vet, det stod ju på aftonbladet att det var någon som bara kunde gå baklänges efter det.
Den personen hade stämt dom som hade gjort vaccinet och när han/hon inte lyckades började han/hon gå normalt igen.

Så patetiskt x)
 
Du vet, det stod ju på aftonbladet att det var någon som bara kunde gå baklänges efter det.
Den personen hade stämt dom som hade gjort vaccinet och när han/hon inte lyckades började han/hon gå normalt igen.

Så patetiskt x)

Omfg...vad tror du han fick det ifrån? :p han skämtade antagligen, hehe xD
 
Jo, det är klart det är sant.

Jättesynd om henne, det var ju den största nyhetsrepliken som höll i flera veckor. Hon var i det tidiga stadiet att ta vaccinet, alltså innan de fick reda på biverkningarna o så. Hemskt :/

En till, Fick vaccinet – barnet dog | Nyheter | Aftonbladet

Ja, det är ju så jävla klart att det är sant.. Jag tog ju vaccinet och nu kan jag bara prata när jag bajsar.. Och juste.. jag kan inte gå längre, men jag kan rulla ihop mig till en liten kula och rulla fram, det är inga problem asså. :thumbup:


Här får du, en liten present från mig.
dumbass_award.jpg
 
Last edited:
Ja, det är ju så jävla klart att det är sant.. Jag tog ju vaccinet och nu kan jag bara prata när jag bajsar.. Och juste.. jag kan inte gå längre, men jag kan rulla ihop mig till en liten kula och rulla fram, det är inga problem asså. :thumbup:


Här får du, en liten present från mig.
dumbass_award.jpg

Men ... så du håller du inte med?
Det är sant, shit...va uppdaterade ni är om världen då xD

Visa mig 1 skäl till att det är fake, för jag ser inget, och jag har väl läst nyheterna och jag har ju ögon ditt **. (får ej insulta, dessa wanna-be-cool-respecting-mods varnar ju för ett litet ord)
 
Men ... så du håller du inte med?
Det är sant, shit...va uppdaterade ni är om världen då xD

Visa mig 1 skäl till att det är fake, för jag ser inget, och jag har väl läst nyheterna och jag har ju ögon ditt **. (får ej insulta, dessa wanna-be-cool-respecting-mods varnar ju för ett litet ord)

Första tipset jag kan ge dig är att inte lita på tidningar, och i synnerhet människor. Du menar alltså att vaccinet skulle tagit sig in i hennes hjärna och gjort så hon inte kan prata normalt, men när hon springer kan hon de? Låter ganska osannolikt, som att jag får cancer i benen och inte kan gå, men när jag samtidigt gör vågen med mina händer försvinner plötsligt den här cancern ur mina ben, och jag kan gå hur jävla mycke jag vill.
(okej, sjukt dålig jämnförelse men du fattar min poäng)

Skälet till att det är fake är antagligen för att hon vill ha uppmärksamhet. VÄLDIGT många människor gör vafan som helst för ytters lite uppmärksamhet (kolla bara på dom så ljög om att deras son flög iväg med en luftballong)

Men visst, du får gärna tro att det är sant, men jag tror inte du blir handikappad av att ta ett vaccin, men sen om du vill springa så är du inte handikappad längre. Föresten, om hon springer på ett rullband, kan hon prata normalt då? Hur snabbt måste hon springa för att kunna prata? Kan hon gå väldigt fort och fortfarande prata? :peace:
 
bieffekter,
säger bara bieffekter
kan även vara att hon har en stark reaktion mot hg
 
För er som inte visste ville flickan ha ett skadestånd, då hon inte lyckades få det så började hon gå normalt och prata normalt.

Men det nämner tyvärr inte pressen, för det hade ju förstört deras förra story.

Vad gör inte folk för pengar nu för tiden?


Plus, vet ni hur lite skillnad det är på detta vaccinet och de andra som har funnits väldigt länge?
Nästan inget, det var därför det inte tog 5 år eller något för att få fram ett nytt vaccin mot svininfluensan.
 
Last edited:
Första tipset jag kan ge dig är att inte lita på tidningar, och i synnerhet människor. Du menar alltså att vaccinet skulle tagit sig in i hennes hjärna och gjort så hon inte kan prata normalt, men när hon springer kan hon de? Låter ganska osannolikt, som att jag får cancer i benen och inte kan gå, men när jag samtidigt gör vågen med mina händer försvinner plötsligt den här cancern ur mina ben, och jag kan gå hur jävla mycke jag vill.
(okej, sjukt dålig jämnförelse men du fattar min poäng)

Skälet till att det är fake är antagligen för att hon vill ha uppmärksamhet. VÄLDIGT många människor gör vafan som helst för ytters lite uppmärksamhet (kolla bara på dom så ljög om att deras son flög iväg med en luftballong)

Men visst, du får gärna tro att det är sant, men jag tror inte du blir handikappad av att ta ett vaccin, men sen om du vill springa så är du inte handikappad längre. Föresten, om hon springer på ett rullband, kan hon prata normalt då? Hur snabbt måste hon springa för att kunna prata? Kan hon gå väldigt fort och fortfarande prata? :peace:

Det var ju ett nytt vaccin, du kan ju läsa nyheter från andra vacciner, att olyckor har hänt o så. Det var ju "neurologiskt" eller något sånt, och att det var ett reportage från en amerikans kanal. Ifall det var fake, så är hon fanimej den bästa skådisen jag har sett. :p

Och att det "åker in i hjärnan" lät ju bara dumt, haha :D

Då kan jag säg, öhh...jag injicerade heroin i blodet, men så påverkades hjärnan och jag blev helt konstig och fick ett rus ! omfg !! hur kunde det hända något med hjärnan ???? :S:S::SS
 
Back
Top