• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Svin influensan, Vaccinet, har du tagit det?

Har du tagit sprutan?

  • Ja

    Votes: 49 62.0%
  • Nej, men ska

    Votes: 4 5.1%
  • Nej, och har inte plannerat det..

    Votes: 15 19.0%
  • NEJ! Aldrig!

    Votes: 11 13.9%

  • Total voters
    79
Jag tog den någon vecka sen och den fucka ALLT!

Kunde inte gymma tills Torsdags, och då var det minimal träning (gymmar runt 3gng/vecka - missa runt 8 pass)

Rek. inte. För ingen.

Om man styrketränar, ska man ha en veckas uppehåll från träningen efter vaccinering.

Btw, vem är du?
Stör mig som fan på alla mods som ska ändra sina namn hela tiden :S
 
Om man styrketränar, ska man ha en veckas uppehåll från träningen efter vaccinering.

Btw, vem är du?
Stör mig som fan på alla mods som ska ändra sina namn hela tiden :S

Är det så himla svårt att dra iväg ett pm eller?
Hans tidigare nick har inget med svininfluensan eller vaccinet att göra.
 
Jävla noob vaccin :S Min morsa tog den imorse har fått seriösa biverkningar som dålig syn, skakar o ont i hela kroppen o seg som fan.
 
Har as ont just nu men ännu värre när ja sträcker upp armen :/
 
Hur fan kan man bli tvingad?
Okej om du måste göra det för ditt jobb är inom vårdnaden ( Sjukhus, ambulans, personlig assistent etc etc )

Om du blev tvingad av din mor eller far så ska du ju bara säga "Det är mitt liv och jag tar mina egna beslut om ett nytt vaccin som kan ha farliga biverkningar" :)
 
Hur fan kan man bli tvingad?
Okej om du måste göra det för ditt jobb är inom vårdnaden ( Sjukhus, ambulans, personlig assistent etc etc )

Om du blev tvingad av din mor eller far så ska du ju bara säga "Det är mitt liv och jag tar mina egna beslut om ett nytt vaccin som kan ha farliga biverkningar" :)

har inte sätt någon som sagt att dom har blivit tvingade av sin mor/far.
 
NU ÄR SVININFLUENSAN ÖVER FÖR MIN DEL !

Var inte så farligt, kräkte lite...det rann lite snor och jag fick dricka lite cola och softa i sängen :D Annars var det inte så jobbigt...

I'm immune, motha fuckas.
Nu kan ni alla bitcha över sprutan medans jag äntligen kan börja träna ! Så seg vecka det har varit.
 
NU ÄR SVININFLUENSAN ÖVER FÖR MIN DEL !

Var inte så farligt, kräkte lite...det rann lite snor och jag fick dricka lite cola och softa i sängen :D Annars var det inte så jobbigt...

I'm immune, motha fuckas.
Nu kan ni alla bitcha över sprutan medans jag äntligen kan börja träna ! Så seg vecka det har varit.
mmh, de som tagit vaccinet har bara typ ont i armen en dag.. så det var waste på träning i 5 dagar :)
 
Back
Top