• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

[Team] Team for hackers.

Status
Not open for further replies.
ska vi 20+ få ditt ultramegahackingsprogram1337 som kostar 4k? sen så hackar vi tibia med ditt ultramegahackingsprogram1337 som kostar 4k, ok?
 
Om ni tycker ideen suger så posta inget och på villket sätt e han noob?
vill inte att folk ska bråka :/
 
Om ni tycker ideen suger så posta inget och på villket sätt e han noob?
vill inte att folk ska bråka :/

Ja vet inte.. att tro att man ska lyckas hacka real tibia :p med 20+ randoms kan vara lite knepigt :/
 
Jag kan ta flyget och kasta ägg på deras arbetsplats!
 
Ja vet inte.. att tro att man ska lyckas hacka real tibia :p med 20+ randoms kan vara lite knepigt :/


Man kan alltid försöka det går säkert men skulle dröja ganska lång tid sulle ja tro

Sorry dubbelpost
 
Man kan alltid försöka det går säkert men skulle dröja ganska lång tid sulle ja tro

Sorry dubbelpost

Kan inget om hacking... :p Men antingen kan man det eller inte:huh:?
Så om dom kan det så går det nog efter ett tag :p
Om inte så blire svårt
 
men det är bara att köpa ett program som kostar 4k, sen skriver man tibias ip, man tar bort deras system32.. visst? xD
 
kanske inte system32 men man kan säkert ta bort allas accs och sånt system32 går säkert men svårt men ja tror att han kan hacka
 
kanske inte system32 men man kan säkert ta bort allas accs och sånt system32 går säkert men svårt men ja tror att han kan hacka

Tror inte servrarna andvänder Windows..
 
Jag kan ta flyget och kasta ägg på deras arbetsplats!

skulle kunna ge 1k om du skulle göra det sen filma när killarna som äger skiten ser de haha

Man kan alltid försöka det går säkert men skulle dröja ganska lång tid sulle ja tro

Sorry dubbelpost

vet att det kommer ta lång tid men som jag sa e seriös och om du ska på semester o skit joina inte..

men det är bara att köpa ett program som kostar 4k, sen skriver man tibias ip, man tar bort deras system32.. visst? xD

tror nt det ska ta bort serv om vi lyckas relesa på otland :D

kanske inte system32 men man kan säkert ta bort allas accs och sånt system32 går säkert men svårt men ja tror att han kan hacka

det kommer att vara svårt vi kanske inte lyckas men det är värt ett försök för sånna som vågar skola en dag i skolan för att bli hatad av L'P :D

Tror inte servrarna andvänder Windows..

vet ,em hoppas fan det annars får jag nog lite probs måste kolla om farsan kan hjälpa oss då.


HAIL OTLAND

FUCK TIBIA.com


mjo.. men vad ska ni göra då med tibia? kommer ni ta bort alla accen eller?

hade tänkt det sen skriv we fucked tibia ell nått på homepage :D

de vorre kul :)

håller med hoppas att dom som joinar är seriösa och inte är här för att få dragon scale legs irl -.-
 
Han är bara en lite p14 som inte vet vad han gör ^^
 
Snart kommer majs mannen med en kommentar :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top