• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Utländsk/Svensk

Blatte elr Svenne

  • Blatte!

    Votes: 28 36.4%
  • Svenne!

    Votes: 49 63.6%

  • Total voters
    77
båda orden du har skrivit är förbjudna i detta forum.
OnT:jag är inte svensk.kommer från Iraq.
 
Last edited:
Jag ändrade trådens titel och trådstartarens språk, dom orden är ganska milda men jag ändrade det för dom som är känsliga.

Själv är jag halv grek och halv svensk.
 
Städer [redigera]

Bland de mest kända städerna i olika delar av Kurdistan med en befolkning kring en halv miljon till två miljoner människor finns i Turkiet: Diyarbakır, Adıyaman, Antep, Batman och Van; i Iran: Mahabad, Sanandaj, Sárdásht, Saqqez, Bokan, Kermanshah och Urmia; i Irak: Arbil (kurdiska: Hewlêr), as-Sulaymaniyah (Silêmanî), Kirkuk Amedye och Duhok; samt i Syrien: Kamishly och Afrin.

Sen när är det städer i en "stad"? Förklara det.

Kurdistan är ett bergsområde i gränslandet mellan nationalstaterna Turkiet, Irak och Iran samt, till mindre del, av Syrien och Armenien.

Om du inte hade skolkat från geografin så hade du nog förstått vad den här mening innebär.
 
Sen när är det städer i en "stad"? Förklara det.



Om du inte hade skolkat från geografin så hade du nog förstått vad den här mening innebär.
du får mig att skratta sönder så noob som dig har jag aldrig sett och jag skojjar inte nu.
hittar du ett land på kartan där det står KURDISTAN?
av dom kartorna som är ny gjorda.
 
Kurdistan är ingen stad, det är ett område i Turkiet som försäker slå sig lös, till ett eget land.
Men en stad är det INTE. Kanske inte ett land heller..
 
Kurdistan är ingen stad, det är ett område i Turkiet som försäker slå sig lös, till ett eget land.
Men en stad är det INTE. Kanske inte ett land heller..
precis, vi båda hade fel lol :) men inom irak är Kurdistan känd som ett OMRÅDE. med små städer i dom små städerna va dom du nämnde i din post.

@ner
det är lungt :)
 
Last edited:
Zoo, Kurdistan är inte en STAD, har aldrig varit en stad heller och kommer aldrig bli en stad. Kurdistan är ett område som är omringat av Turkiet, Syrien, Irak och Iran. Detta område har ett folkslag som kallas Kurder.

Helt enkelt, det är ingen stad, vet inte vart du har lärt dig det faktiskt, det var det dummaste jag hört om jag ska vara helt ärlig.

Det är nog uppenbart vart jag är ifrån =) Kurd från Iraqiska delen!
 
Zoo, Kurdistan är inte en STAD, har aldrig varit en stad heller och kommer aldrig bli en stad. Kurdistan är ett område som är omringat av Turkiet, Syrien, Irak och Iran. Detta område har ett folkslag som kallas Kurder.

Helt enkelt, det är ingen stad, vet inte vart du har lärt dig det faktiskt, det var det dummaste jag hört om jag ska vara helt ärlig.

Det är nog uppenbart vart jag är ifrån =) Kurd från Iraqiska delen!
haha "det dummaste jag har hört.." det va den roligaste meningen i detta forum måste jag säga.

+ det va det jag menade men kanske förklarade fel, jag ska rätta min mening så VA nöjd nu.

-
P.S namnet på tråder är fortfarande "svenne eller blatte"
 
Last edited:
Back
Top