• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Utländsk/Svensk

Blatte elr Svenne

  • Blatte!

    Votes: 28 36.4%
  • Svenne!

    Votes: 49 63.6%

  • Total voters
    77
Med Utländsk kan jag väl välja engelska också va? :)
 
Vad är det jag ska se i den?
det du ska veta är gå till nån polis station i en stor stad där du bor och fråga dom om det är mest invandrare eller svenskar i fängelset, så får du svaren du inte har förväntat dig!
nästa gång Nämn inte Irak.

Edit: Kan du bara nämn det dålig som invandrarna gör?
Vill inte kalla dig för rasist för vet inte dina tankar men jag ska säga till dig en sak som du bör veta, Invandrarna jobbar. och dom som kommer med i efterlyst är kriminella idioter. Finns mer svenskar än invandrare som kommer med i Efterlyst.

Det lät ju inte lite idiotiskt.. jag vet inte riktigt hur många invandrare som bor i sverige.. kanske 500 000st? och hur många så kallade svenskar bor det? 8,5 mille kanske? så fan att det är mer svenskar i fängelse då.. Och föresten.. många som är invandrare som åker dit i sverige blir utvisade, poff tillbaka till sitt hemland. Och jag har ingen anning, men jag skulle chansa att deras fängelsen är ganska fulla.. om dom inte bara skjuter skallen av personerna som dom inte gillar. men nu tycker faktiskt jag att vi har gått en bit ifrån trådens riktiga mening.


Jag är självklart svensk:)
 
Kurdistan är varken en stad eller ett land. Dem har velat ha ett land nu i 2000 år, vilket är en helt annan grej..men så är det.



Förresten, 90% av 'befolkningen' i Kumla Anstalt är invandrare.
Kumla Anstalt motsvarar Alcatraz. Det värsta fängelset där dem som har gjort mest jävulskap sitter. Det förklarar en hel del, va?
Men det är ju inte så konstigt heller med tanke på hur bra hjälp somliga får av samhället.
 
Last edited:
Aja, om vi säger så.. dom som är rasister har ju blivit det för en andledning. Det är ju inte direkt att man vaknar på morgonen å säger "nja fan nu ärre dags å bli rasist".

Visst, kan vara grupptryck osv men lixom hur många ggr har inte en till exempel en svart person varit skit elak mot dig pga du inte har hans hudfärg?

Det e fan inte bara vi svenskar som e rasister, om vi räknar procentmässigt skulle det fan bli mer av blattarna i sverige som är rasister än vad vi svenskarna är mot dom.
 
Aja, jag e typ hel svensk. Jesper Svensson (låter kanske lite svenskt?:p)
 
Aja, om vi säger så.. dom som är rasister har ju blivit det för en andledning. Det är ju inte direkt att man vaknar på morgonen å säger "nja fan nu ärre dags å bli rasist".

Visst, kan vara grupptryck osv men lixom hur många ggr har inte en till exempel en svart person varit skit elak mot dig pga du inte har hans hudfärg?

Det e fan inte bara vi svenskar som e rasister, om vi räknar procentmässigt skulle det fan bli mer av blattarna i sverige som är rasister än vad vi svenskarna är mot dom.

Dom som är rasister var väl inte vana vid förändring, att invandrare kom till Sverige och bodde/jobbade här. Dom var/är inte vana vid hur vissa invandrare beter sig. Då menar jag hur öppna dom kan vara, sociala alltså. Om man jämför Sverige med typ ett annat land, kan väl ta Grekland eftersom att jag vet hur folk är där(jag är halvgrek). Det här är enligt min åsikt! Om man jämför greker med svenskar så är Greker mer öppna av sig och mindre blyga, det handlar om att man inte lever likadant i alla länder. Sen kan det vara så att man har blivit rasist när man sett några invandrare gjort något dumt och då är det jävligt dumt att dra alla invandrare över en kam. Då är man enligt min mening lika dum som dom invandrare som gjorde något dumt.

Men iallafall, det här har inte direkt med ämnet att göra.
Men jag är Svensk/Finsk/Grek x).
 
Last edited:
Jag skulle faktiskt inte kalla mig själv rasist.. tycker bara illa om dom som kommer hit å förstör. kanske låter lite mer negativ men har andledning till det.
 
Jag skulle faktiskt inte kalla mig själv rasist.. tycker bara illa om dom som kommer hit å förstör. kanske låter lite mer negativ men har andledning till det.


Men du har lite fördomar i dig och det är inte alls bra. Är det mindre okej att invandrare förstör än svenskar? Det verkar som om du menar att svenskar har mer värde än alla andra. Komiskt.
 
Back
Top