• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Utländsk/Svensk

Blatte elr Svenne

  • Blatte!

    Votes: 28 36.4%
  • Svenne!

    Votes: 49 63.6%

  • Total voters
    77
Ska visa en bild! ( Har läst, ni har rätt )
Bild:Kurdish-inhabited_area_by_CIA_%281992%29.jpg



Är halv chilenare och halv finsk! :D
 
Människor från Irak, Iran och kurdistan flyr till sverige sen förstör landet, tacksamma?
 
Människor från Irak, Iran och kurdistan flyr till sverige sen förstör landet, tacksamma?
Du kan inte dra alla över en streck!! Alla bete sig olika,sant?
Vissa förstör inget andra förstör som fan. Skyll inte bara på att invandrarna som förstör allting...
 
Marockan, 25% finsk...

Lite mer exakt: 50% marockan, 25% berb, 25% finsk... :p
 
Du kan inte dra alla över en streck!! Alla bete sig olika,sant?
Vissa förstör inget andra förstör som fan. Skyll inte bara på att invandrarna som förstör allting...

Kolla efterlyst, så får du se.
 
Kolla efterlyst, så får du se.
Vad är det jag ska se i den?
det du ska veta är gå till nån polis station i en stor stad där du bor och fråga dom om det är mest invandrare eller svenskar i fängelset, så får du svaren du inte har förväntat dig!
nästa gång Nämn inte Irak.

Edit: Kan du bara nämn det dålig som invandrarna gör?
Vill inte kalla dig för rasist för vet inte dina tankar men jag ska säga till dig en sak som du bör veta, Invandrarna jobbar. och dom som kommer med i efterlyst är kriminella idioter. Finns mer svenskar än invandrare som kommer med i Efterlyst.
 
Last edited:
Vad är det jag ska se i den?
det du ska veta är gå till nån polis station i en stor stad där du bor och fråga dom om det är mest invandrare eller svenskar i fängelset, så får du svaren du inte har förväntat dig!
nästa gång Nämn inte Irak.

Edit: Kan du bara nämn det dålig som invandrarna gör?
Vill inte kalla dig för rasist för vet inte dina tankar men jag ska säga till dig en sak som du bör veta, Invandrarna jobbar. och dom som kommer med i efterlyst är kriminella idioter. Finns mer svenskar än invandrare som kommer med i Efterlyst.

Jaså?
6/10 invandrare är otacksamma svin.
 
Jaså?
6/10 invandrare är otacksamma svin.
3/10, Så illa som dom behandlas kan det väll inte vara konstigt att dom är otacksamma.
De 3/10 som är kvar är äckliga kriminella barn jo jag håller med!
Men det lever fortfarande mer Svenskar än Invandrare i Sverige så skyll inte allt på invandringen!

Regards ;)
 
jag är 100% svensk. :)
*varför har du skrivit, 'blatte'eller'svenne'..
-du får ta och använda lite hyfs
 
får jag fråga er?
*hur F-A-N, kan ni veta exakt hur många procent ni är av varje land?

"jag är 19% svensk, 24,04%utomjording"
, ungefär samma sak?
 
Back
Top