• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Vad ska jag köpa till flickvännen? awww

Bam

Active Member
Joined
Aug 11, 2007
Messages
1,442
Reaction score
39
Location
Sweden
Några förslag på en bra julklapp till flickvännen? Seriösa förslag tack, orkar inte att tråden ska spåra ur..

Hatar julen >.<
 
Nu när du tjänar miljoner pga HelgaOT (NOT)
Nae men ta och köp typ parfym är alltid uppskattat iaf av min.
(Min flickvän älskar Lacoste) ;)
 
Då måste jag ju testa mig fram med parfymer >.< och hitta nån ja tkr om att llukta på .. vill ha nått fint fast inte besvär att inhandla :)
 
Nu när du tjänar miljoner pga HelgaOT (NOT)
Nae men ta och köp typ parfym är alltid uppskattat iaf av min.
(Min flickvän älskar Lacoste) ;)

Haha parfym e alltid bra att köpa! ;)

Första gången jag köpte present till min flickvän så kändes det lite konstigt att köpa parfym, Lixx tänk så tror hon att jag menar att hon luktar äckligt (A)
 
Beror väl på, vad gillar hon att göra? Har hon inte sagt att hon önskar sig något? Hur gammal är hon? osv.
 
Beror väl på, vad gillar hon att göra? Har hon inte sagt att hon önskar sig något? Hur gammal är hon? osv.

Han sa att han ville ha förslag vad han ska köpa till sin flickvänn inte posts utan förslag


---

Jag säger det igen köp kebab om hon gillar det, min flickvänn blev super glad, kan bero på att jag har köpt massa saker innan...


Och det är inte ett skämt
 
Parfym - Kan vara svårt att hitta en bra som hon gillar.
Blommor - Ganska tråkig present, vissnar snabbt sen är det inge och ha.
Smycken - Om hon gillar smycken så kan det vara en bra idé, ta inte bara något som du kan tänka dig att hon kommer att använda.
Pengar - Tråkig present..
Present kort - Om du ger henne en för liten summa kan hon nog bli besviken, sen är det en ganska tråkig present.

Lägger till fler när jag kommer på =)

Jag önskar mig rep iaf(A)
 
Han sa att han ville ha förslag vad han ska köpa till sin flickvänn inte posts utan förslag


---

Jag säger det igen köp kebab om hon gillar det, min flickvänn blev super glad, kan bero på att jag har köpt massa saker innan...


Och det är inte ett skämt

Håll inte på, jag har tappat mitt tålamod med dig för länge sen. Om man skriver "Kebab är alltid bra eller som lite toapapper är alltid bra också." Så är man efterbliven om man anser att det är ett seriöst förslag.
 
Håll inte på, jag har tappat mitt tålamod med dig för länge sen. Om man skriver "Kebab är alltid bra eller som lite toapapper är alltid bra också." Så är man efterbliven om man anser att det är ett seriöst förslag.

Kanske du tycker det för du har inte samma kultur som jag

Jag är säker att du inte vet nåt skit om den Syrianska kulturen
Turkiska, Kurdiska, Arabiska...

Innan du snackar skit/ger infactions gå och lär dig fakta

plus vad är det för fel på Kebab, toarulle? Kebab är mat, och själv tycker jag att det är en av de godaste kötträtter plus som jag sa vad är det för fel med toapapper?

Använder du inte det? och jag vet att Bam* flickvänn gör det så varför inte köpa? plus man kan göra olika saker med toapapper, har gjort ett flygplan som min lärrare tyckte skit mycket om


Plus som en Global moderator tycker jag och säkert flera andra att du ska tänka innan du skriver, du kalla nyss mig efterbliven
 
Last edited:
Håller med silentdefender + Jag åt kebabkött idag!
det e ju gott som satan! Och om hon får slut på toapappret så kan man lika gärna ge henne lite?

Inte tror jag hon går ut med poo :S men kanske :eek:
 
Håller med silentdefender + Jag åt kebabkött idag!
det e ju gott som satan! Och om hon får slut på toapappret så kan man lika gärna ge henne lite?

Jusste, detta kan låta oseriöst men det är det inte,

tänk så är hon hemma själv och tex blöder som fan och har inget annat, och hon behöver toapapper, tror inte vanligt skrivpapper skulle funka så bra..
 
Eller en baguette, jag vet många som önskar sig baguetter.
gott som rakkans järnspikar!
 
kolla köper man en parfym, kanske dom kan ta illa upp om man inte är helt säker.
Man kan ju tro att man tycker hon luktar illa ;)
 
Kanske du tycker det för du har inte samma kultur som jag

Jag är säker att du inte vet nåt skit om den Syrianska kulturen
Turkiska, Kurdiska, Arabiska...

Innan du snackar skit/ger infactions gå och lär dig fakta

plus vad är det för fel på Kebab, toarulle? Kebab är mat, och själv tycker jag att det är en av de godaste kötträtter plus som jag sa vad är det för fel med toapapper?

Använder du inte det? och jag vet att Henkos flickvänn gör det så varför inte köpa? plus man kan göra olika saker med toapapper, har gjort ett flygplan som min lärrare tyckte skit mycket om


Plus som en Global moderator tycker jag och säkert flera andra att du ska tänka innan du skriver, du kalla nyss mig efterbliven

Jusste, detta kan låta oseriöst men det är det inte,

tänk så är hon hemma själv och tex blöder som fan och har inget annat, och hon behöver toapapper, tror inte vanligt skrivpapper skulle funka så bra..

För jag är ganska säker på att hennes föräldrar inte har råd att köpa toapapper åt henne.


Allt fjoll slutar här.
 
Håller med silentdefender + Jag åt kebabkött idag!
det e ju gott som satan! Och om hon får slut på toapappret så kan man lika gärna ge henne lite?

Inte tror jag hon går ut med poo :S men kanske :eek:

Jusste, detta kan låta oseriöst men det är det inte,

tänk så är hon hemma själv och tex blöder som fan och har inget annat, och hon behöver toapapper, tror inte vanligt skrivpapper skulle funka så bra..

Ålder på er 2? 10?

Inte fan ger man sin tjej kebab o toapapper som julklapp -.-

@Topic
Rosor och ett smycke :p?
Eller en resa?
 
Tack hani som hoppar in och stoppar tråden från att spåra ur som vanligt..

Tack för förslagen, tror det blir biobiljetter till New Moon och parfym/armband.
(parfym borde inte ge fel intryck, varit nära min flickvän i drygt ett år :))

Skickar rep till dom som gjorde sig till nytta mestadels :)
 
Back
Top