• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Vad ska jag köpa till flickvännen? awww

Tack för förslagen, tror det blir biobiljetter till New Moon och parfym/armband.

Om du går med henne till New Moon också så blir hon kanske glad :)
 
Som sagt, sa "och" parfym/armband ;) New moon är ett måste dock :p
 
gå med henne te 2012, sen hoppas bara att ingen är hemma hos henne, då kan ni använda hela huset
 
Aa, kläder e ganska bra :D å chokladasken var också bra :)
aladin e bra
 
Om du stått henne nära i 1 år så borde du köpa några fina underkläder ( Wohoo osängen plox ) och kanske parfym eller liknande som dom andra sag,t
 
Billig julklapp..

Parfym är det bästa eller kläder. Men kläder är svårt.

Clavin Klein - Secret Obession, ca 700kr. Det fick min flickvän förra julen iallafall. :)

Är den Calvin Klein - Secret Obsession bra då? :p
 
Min flickvän älskade den. Du lär få något gott tillbaka, det fick jag :>
 
Haha, mja blir antingen den eller paris hilton parfymen :)
 
kläder e bäst! parfym e bara skit! en liten flaska med bara skit som luktar skit?
 
Hotell är fint med och där ska ni bada badkar och dricka champagne. Vad som händer senare på natten har ingen att göra med mer än ni. :)
 
Kanske skulle lägga till att kärlek inte mäts i pengar... jag vet även hur svårt det är. Något unikt som får henne att tänka på dig är mitt enda tips. Är du kreativ så hitta på ngt roligt :) Du lär ju få mer tid då du kan skämma bort henne ifall du vill göra det :)
 
Det bästa man skulle kunna köpa är nog smycken, dom gillar det mesta antar jag. sen kan du också ha en tjejkompis/syster/morsa med om du har svårt o välja ;p.
parfym kan vara lite svårt, hon måste ju gilla lukten också. sen presentkort/bio/pengar skulle jag inte uppskatta tror jag, lr jag skulle inte visa det. men ändå haha.

jag köpte en klocka och ett par vantar till min flicka på vår 3 månaders dag. haha, ganska waste men ville köpa något ;c. jag ska nog köpa något smycke till henne till jul :). kanske nagellack är något annat nice ;d
 
Min flickvän sa "Han har det ju så lätt, han kan ju bara köpa ett halsband liksom...". Därför har jag bestämt mig för att inte köpa det :p jag vill ge henne något som betyder mer än så :)
 
Min flickvän sa "Han har det ju så lätt, han kan ju bara köpa ett halsband liksom...". Därför har jag bestämt mig för att inte köpa det :p jag vill ge henne något som betyder mer än så :)

HAHAHHA min tjej sa också de! att vi har det så lätt o köpa presenter till tjejer. liksom wtf?! :O cp svårt haha
 
StATicX, Seriöst?
En liten flaska som bara luktar skit. Vill du gå runt o lukta svett 24/7?
 
StATicX, Seriöst?
En liten flaska som bara luktar skit. Vill du gå runt o lukta svett 24/7?

Vill man lukta någon fin blandning mellan parfym och svett så kanske det funkar bra, men du kan fortfarande inte förvänta dig att parfymen ska dölja din fina svettarom. Deo skulle vara ett bättre alternativ i det fallet. :ninja:
 
Back
Top