• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Vad ska jag köpa till flickvännen? awww

bjud henne på middag sedan kollar ni på någon bio och du ska köpa största popcon och läsken som finns där och sedan drar ni hem och älskar hela natten, den brukar vara bra.
 
kläder e bäst! parfym e bara skit! en liten flaska med bara skit som luktar skit?
Tjejer älskar parfym. Det märks att du inte har någon "knowledge" om kvinnor.

Kläder?! Haha! Det är det svåraste att plocka ut till en flickvän, men glhf ;>
 
Tänker beställa calvin klein, hittade den bara i 50ml dock, å min parfym är i 75.. känns lite snålt men äsch, den kostar fan typ 400 x)
 
Ta en liten kartong låda som du slår in i present papper, sen så skär du ut ett hål i lådan å tryck in kuken där. SURPRISE! A DICK IN A BOX!
Parfym funkar bra också.
 
Köp parfym och slå in det i en stor kartong så hon inte förväntar sig det :p, blir också roligt med reaktionen till en näst intill tom låda :)
 
Ta en liten kartong låda som du slår in i present papper, sen så skär du ut ett hål i lådan å tryck in kuken där. SURPRISE! A DICK IN A BOX!
Parfym funkar bra också.

haha det gav mig en jävla rolig ide till den skämt dagen vi har här i Sverige vad den nu heter haha.
 
Update på min present till flickan!

Okay tack alla som gav mig förslag på vad jag skulle köpa till flickan.

Blev en parfym - Calvin Klein, Secret Obsession som någon föreslog!

Ska ge henne presenten om sådär 3 dagar när hon kommer hem igen, och hon har tydligen även köpt något till mig.

Änsålänge har den lilla parfymflaskan överlevt 1 tappning på mitt värmegolv (kakel) där den dunsade ner som en sten, mirakulöst inga skador.
Och också en tappning av hela kartongen när jag plockade upp det ifrån ICA's post service mojsimojs.

Har även luktat på den, eller ja rättare sagt min bror smetade in lite på min jacka för att kolla hur den luktade.
Och den är godkänd! Hursomhelst så luktar min jacka inte manligt just nu.


Så håller er uppdaterade och så får vi se vad hon tycker om den!
 
Back
Top