• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Vad tycker ni om OTLand staffen?

Henkos

New Member
Joined
Jun 29, 2008
Messages
2,989
Reaction score
4
Postade en fråga i en tråd, skrev det i tre inlägg men Leftwing tog bort alla. Efter det vart jag måttligt sur och gjorde en complaint tråd, precis som dom andra så vart den borttagen.

vad gör man för att nå fram till staff som vet vad dom sysslar med och hur undgår man dummisarna?

Vad tycker ni om OTLand staffen? Disskutera.

Jag tycker att vissa sköter sig riktigt bra, b.la znote, delirium, wyzr,(stavning) deavz <-- de är bra exempel, många andra är mindre bra.
 
Man verkar inte få uttrycka sin åsikt helt och hållet då den kan räknas som flaming eller något liknande, annars tycker jag de sköter det ganska hyfsat
 
Jag tycker dem sköter de galant.

Varför har du tre acc? (Clinten, Henkos och Kejsaren)
 
har fler än så ;] dårå?

vad tycker du om vad leftwing gjorde då hurima?
 
Bra, han ville antagligen inte att de skulle diskuteras där. Varför tog du inte de private med han istället?
 
Bra, han ville antagligen inte att de skulle diskuteras där. Varför tog du inte de private med han istället?

Varför ska vi hålla det privat när det är jag som har gjort mappen och han påstår att han har gjort den för alla? Dessutom så om han vill ta det privat så borde han informera mig om det, inte bara ta bort mina inlägg och inte ge mig en anledning.
 
Privat som i ett strängt projekt mellan två kompisar, han kan i alla fall respektera mig.
Respekt är en annan sak.
Den enda gången något är privat är när bara du har tillgång till de. Och nu har du inte de.
 
Ganska skönt att slippa alla idioter.

Ni som blev bannade måste förhoppningsvis gjort något fel för att bli bannade från början.

Iofs, blev ju bannad en gång för kanske 3 år sedan på otland pga jag bannade masterM på en otserver^^
 
Vem fan orkar bry sig om mods?

Den ända mod jag inte gillar är Deavz, han är fimpad i huvet.
 
Så om du är en privatperson är det bara du som har tillgång till dig? Finns en skillnad mellan äganderätt och att ha tillgång till något.
 
Vad jag har att säga om otlands moderatorer och administratörer vet jag inte. Däremot, den där Chris, han är duktig. Jag tycker om honom, fast på ett helt annat plan. När jag beter mig illa så är han snabbt framme med din hand och sätter mig på plats som den lilla hora jag är. Om jag gör något ljud under denna tillsägelse, blir jag bestraffad brutalt hårt och skoningslöst. Jag vet nu, äntligen, min plats tack vare honom.
 
Last edited:
Back
Top