• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Värmen

Varför inte? Helvetiskt jobbigt när det är såhär varmt. Man kan ju förfasiken inte sova varken på morgonen eller kvällen..
 
Håller med, har svårt och sova :< Så jag brukar spela xbox 360 tills jag nästan somnar eheh
 
Skit varm här också, kan knappt sova typ utan att svetta som en gris
 
49 är nog lite och ta i. Men varmt är, sitter och svettas. Har endå fönstret öppet helt, air condition är igång här nere i "kalla" källaren och en stor fläkt.
 
49 är nog lite och ta i. Men varmt är, sitter och svettas. Har endå fönstret öppet helt, air condition är igång här nere i "kalla" källaren och en stor fläkt.

Fönster i källaren?
 
Haha, svårt och tro att de finns fönster i en källare.

ee.. Hjälper inte att öppna fönstret, i en källare är det kallare än uppe, satt om du släpper in varmluft så hjälper inte det precis xD
 
Har faktiskt inga större problem med värmen. Somnar nästan direkt men när jag vaknar är jag dock riktigt svettig då mitt fönster är exakt där solen skiner mellan 06-15 :p
 
Back
Top Bottom