• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Värmen

Jo, men lite råg får det vara. 30+ i 2 veckor är lite mycket, kan vara soft om man är utomlands osv. Nej, vinter är teh shiet.
 
Har faktiskt inga större problem med värmen. Somnar nästan direkt men när jag vaknar är jag dock riktigt svettig då mitt fönster är exakt där solen skiner mellan 06-15 :p

samma här, solen kommer vid mitt fönster när jag sover och kommer upp 2 eller 4 på morgonen och då är solen bakom mitt hus:D xD
 
Vad tycker ni om värmen idag då? Det börjar bli ganska varmt nu, i Stockholm iallafall :)
 
Vad tycker ni om värmen idag då? Det börjar bli ganska varmt nu, i Stockholm iallafall :)

Riktigt najs, kom hem typ 20 minuteroch gick ut med bara en flis, frös ingenting riktigt NAJS :)
 
Helsingborg, Skåne. 13°C här, Lite soligt (jävla moln dom blockar solen för mkt :[)
 
Back
Top