• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Värmen

Fan va alla klagar.. :/

Det är bara värme man dör inte precis, drick vatten, duscha lite jummet en gång om dan och motionera inte förens 9~ på kvällen..
 
Klaga inte, gå och bada istället. Själv sover jag i källaren så är rätt lungt och på dagarna är jag vid polen/i skuggan.
 
KL 00.40, 27 grader utanför.... 31.2 inne... ingen fläkt, vindstilla utomhus, balkongen öppen samt fönster i köket....
 
KL 00.40, 27 grader utanför.... 31.2 inne... ingen fläkt, vindstilla utomhus, balkongen öppen samt fönster i köket....

Ska sova nu;) Har fönstret helt öppet, stängd dörr till mitt rum(Satt inget ljus kommer in, då kommer MyGgOrNA)

Kör typ med nästan inge täcke :D
 
YEY.. 25 timmar utan sömn... Jag tackar värmen....
Var är den sköna vintern som har varit detta år? :(
 
va glad att det inte är +3 grader å 2 dm slask ute istället!

jag skiter i om det vore 40+ ute, jag är ändå glad att sommaren äntligen är här!!

Fan va nöjd nån gång va?
 
jag har fan en schäfer i mitt hem, och som tur, så är han korthårig, vi tillbringar våran tid i vår kalla källare
 
Var nöjd under vintern o_O 5 min gång till gymnasiet... 10 min till affären :D
 
det enda nackdelen med värmen är att man inte kan sova, och om man nu gör det så vaknar man som en svettig horunge -.-

men annars e det helt nice xD
 
hata varme :/ såå helvetes jobbigt.... men käka glass så blir ni kalla :D

Ica säljer 2L euroshoper (stavning) glass för 10kr :D såå sjukt gott
 
Last edited by a moderator:
hata varme :/ såå helvetes jobbigt.... men käka glass så blir ni kalla :D

Ica säljer 2L euroshoper (stavning) glass för 10kr :D såå sjukt gott

ska ta å hitta en ICA affär nånstans i närheten av där jag bor å testa en 2L euroshoper (stavning) glass för 10kr
 
Back
Top