• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

varför hatar svenskarna oss invandrare? :O

Status
Not open for further replies.

Zerak

http://otstatus.com/
Joined
Oct 4, 2009
Messages
1,126
Reaction score
48
Location
Sweden
hej, jag har en question.
varför hatar svenskarna mig, och andra blattar.
jag har ju inte gjort ngt :O ^.-

svar please?
 
Ja, jag hatar blattar som är kriminella eller kallar svenskar rasist helt random, här är ett exempel

Invandrar kille 'Svennejävel'
Svensk kille 'blattejävel'
Invandrar kille 'rasist'

Det händer väldigt ofta faktist
 
Ja, jag hatar blattar som är kriminella eller kallar svenskar rasist helt random, här är ett exempel

Invandrar kille 'Svennejävel'
Svensk kille 'blattejävel'
Invandrar kille 'rasist'

Det händer väldigt ofta faktist
Händer väldigt sällen faktiskt...
 
För jag har precis svarat på hans fråga.

Det tycker verkligen inte jag ..


@topic

Sånna som "silentdefender" skapar allt hat (Inte därför han ville låsa tråden, finns mycket annat skit snack han säger hela tiden)
 
Det tycker verkligen inte jag ..


@topic

Sånna som "silentdefender" skapar allt hat (Inte därför han ville låsa tråden, finns mycket annat skit snack han säger hela tiden)

Det håller jag med om, utan tvivel.

Silentdefender har en sån jävla attityd.
 
Hatar blattar som tror dom är störst bäst och vackrast och kommer till sverige och säger att sverige är skit.

Annars har jag inget emot dom.
 
Det håller jag med om, utan tvivel.

Silentdefender har en sån jävla attityd.

Svenne, min attityd är hård, man kan se att du inte och många andra svennar inte klarar den.



Som du skrev i en annan thread ''om vi vill kan vi gå och slå sönder fönster o råna folk''

Tycker du att det är coolt?

I min andra tråd så skrev en kille, vi vet att du inte kommer planera för en film när du har hämtat alla kompisar.

Så skrev jag om vi vill så kan vi gå och krossa fönster, råna folk osv...

Men vi vill inte.
 
Svenne, min attityd är hård, man kan se att du inte och många andra svennar inte klarar den.

Det här är ett exemplar av en sån blatte neon pratade om, han tror att han är något, han tror han är tuff när han rånar nån fem på en.


Dock så skrev du, ''men vi orkar inte''
 
Det här är ett exemplar av en sån blatte neon pratade om, han tror att han är något, han tror han är tuff när han rånar nån fem på en.


Dock så skrev du, ''men vi orkar inte''


Tror att jag är tuff, vad snakar du om svenne.

Bara för jag har en hård attityd betyder det inte att jag leker tuff, jag vet att du tycker att jag är tuff men du vill inte erkänna.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top