• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

varför hatar svenskarna oss invandrare? :O

Status
Not open for further replies.
Så ni gör hämnd och går till varenda svensk person och säger "Walla rasist?!?" asså sånt är bara fjantigt :S
blattar kan ju säga vad dom vill till svenkar men svenskar får itne säga ett enda ord till blattar
 
Payback is a bitch.



Gå tillbaka 30-50år~~

När vi kom hit.

Vi levde bättre i vårt hemland där det var krig.(Vi hade inga pengar att åka hem så säg inte något om det.)

Våra systrar/mammor blev våldtagna.

Våra bröder/pappor blev mördade.

Ni brände våra hus, ni misshandla varenda blatte ni såg, bäbis/barn/ungdom/vuxen, båda könen.

Ni skrek svart skallar, och många andra kränkande ord.

Men när vi från mellan östern kom, vi som var 15-20, starka.

Då gick det visst tvärtom, vi slog tillbaka, vi började misshandla, men VI MISSHANDLA ALDRIG BÄBISAR/BARN/VUXNA kvinnor/barn, bara ungdoms killar och vuxna.

Det finns mycket mer ni gjorde, detta är bara en del.

Ni kommer inte tro mig men det finns bevis.

Du skrev just att ni inte slog/misshandlade vuxna, sen skrev du bara ungdoms killar och vuxna. Men för fan sluta leva i det förflutna, Ni får fan bidrag och allt nu? Så du ska enbart vara tyst. Du vet inte ett piss!

Fattar du hur dum du låter?
 
Så ni gör hämnd och går till varenda svensk person och säger "Walla rasist?!?" asså sånt är bara fjantigt :S

Aa, tycker dom ska försvinna från vårt vackra land!!
 
Som jag sa förut jag har inget emot blattar stör mig bara på dom som tror dom är nåt och jag har inte nämnt någon här på otland som jag har emot
 
Du skrev just att ni inte slog/misshandlade vuxna, sen skrev du bara ungdoms killar och vuxna. Men för fan sluta leva i det förflutna, Ni får fan bidrag och allt nu? Så du ska enbart vara tyst. Du vet inte ett piss!

Fattar du hur dum du låter?

Jag sa att vi inte misshandlar tjejer och inte
(barn/bäbisar på båda könen)


Vadå sluta lev i det förflutna, ni håller fortfarande på, det är ni som startade det här, det är som ett krig.

Nån måste vinna, och om du kollar på Sverige så vet du att blattar håller på att göra det.




Så ni gör hämnd och går till varenda svensk person och säger "Walla rasist?!?" asså sånt är bara fjantigt :S
blattar kan ju säga vad dom vill till svenkar men svenskar får itne säga ett enda ord till blattar

Dom flesta svenskarna vi ser är rasister.

Och det är svenskarnas fel att de skickade alla blattar till ett område, tex som Vivalla, Rosengård, Södertälje(stad)
 
Jag sa att vi inte misshandlar tjejer och inte
(barn/bäbisar på båda könen)


Vadå sluta lev i det förflutna, ni håller fortfarande på, det är ni som startade det här, det är som ett krig.

Nån måste vinna, och om du kollar på Sverige så vet du att blattar håller på att göra det.

Du är riktigt sjuk, Sverige kommer aldrig erövras av invandrare.

Vinner ni genom att misshandla folk? Vänta bara snart kommer sveriges befolkning få nog och göra något åt saken.
 
Vi gör ju ingenting mot er eller?
Vi ger er pengar och mat vi ger er allt ni behöver ju så varför klaga?
Vad är det du klagar egentligen på? visste att detta skulle komma när du skulkle bli unbannad, inte ditt fel det säger jag inte men aa...


Vad är rasist egentligen enligt dig?
vissa blattar säger rasist fast dom inte vet vad dom snackar om
 
Du är riktigt sjuk, Sverige kommer aldrig erövras av invandrare.

Vinner ni genom att misshandla folk? Vänta bara snart kommer sveriges befolkning få nog och göra något åt saken.

Du skulle vilja att jag var sjuk.

Sverige kommer aldrig erövras av invandrare.
Ok.


Vinner ni genom att misshandla folk?
Misshandla de som förtjänar det. Ett exempel. Du.


änta bara snart kommer sveriges befolkning få nog och göra något åt saken.

:w00t:






Vi gör ju ingenting mot er eller?
Vi ger er pengar och mat vi ger er allt ni behöver ju så varför klaga?
Vad är det du klagar egentligen på? visste att detta skulle komma när du skulkle bli unbannad, inte ditt fel det säger jag inte men aa...

Kolla bara på några posts som är från svennar i denna tråd.

Sen det är ju svårt att prata med en halvsvensk, du är ju halvsvensk.

Men annars skulle du förstå.
 
@silentdefender

Bevis please ? Tror knappast att det har vart så förut.

Inte att alla svenska gjorde så, kanske alla mega rasister som var i grupper som gjorde så.

Finns även idag, så det är absolut inte som du säger.


Du är bara pinsam, sånna som dig borde inte få vara här.
 
@silentdefender

Bevis please ? Tror knappast att det har vart så förut.

Inte att alla svenska gjorde så, kanske alla mega rasister som var i grupper som gjorde så.

Finns även idag, så det är absolut inte som du säger.


Du är bara pinsam, sånna som dig borde inte få vara här.



Jag har inte lust och ta upp några miljoner bevis på det. Gör det själv.
 
Payback is a bitch.



Gå tillbaka 30-50år~~

När vi kom hit.

Vi levde bättre i vårt hemland där det var krig.(Vi hade inga pengar att åka hem så säg inte något om det.)

Våra systrar/mammor blev våldtagna.

Våra bröder/pappor blev mördade.

Ni brände våra hus, ni misshandla varenda blatte ni såg, bäbis/barn/ungdom/vuxen, båda könen.

Ni skrek svart skallar, och många andra kränkande ord.

Men när vi från mellan östern kom, vi som var 15-20, starka.

Då gick det visst tvärtom, vi slog tillbaka, vi började misshandla, men VI MISSHANDLA ALDRIG BÄBISAR/BARN/VUXNA kvinnor/barn, bara ungdoms killar och vuxna.

Det finns mycket mer ni gjorde, detta är bara en del.

Ni kommer inte tro mig men det finns bevis.


jaaaaa... preciiiiiis.. låt utvecklingen går bakåt.. eller hur? håller ni inte med här vad han säger? vi går tillbaka!!

Hörru silent, hur mycket av det du sa där stämmer in på dagens sverige?

å andra, HUR FAN SKA MAN UTVECKLAS, om man inte kan se frammåt utan istället kör "hack i skivan" på nått gammalt goj som är HISTORIA..

ska du gnälla om nått som hände för 50 årsen kan du lika gärna gnälla varför Columbus skulle nödvändigtvis segla ut på havet för att ha ihjäl hälften av sina men å sänka mer än hälften av sina skepp för att komma tillbaka med 10% av männen...

jag säger bara en sak... fyfan va gla jag är att utvecklingen inte styrs av dej
 
Men det är ju bra att vara stolt var man är ifrån och vad man har för etnicitet
 
hej, jag har en question.
varför hatar svenskarna mig, och andra blattar.
jag har ju inte gjort ngt :O ^.-

svar please?

Jag hatar inte blattar eller invandrare överhuvudtaget, finns faktiskt få saker jag hatar. Jag har rätt ofta bott bostads områden under min barndom där det till mest del bor invandrare och jag har inte haft några problem med dem. Har blivit vän med ett flertal, och personligen tycker jag de jag lär känna oftast är trevligare att snacka med en svensken. Dock har oftast detta inte varit "gäng" typen som hänger utanför ställen i grupp och... ja, ingen aning var de gör förutom att stå där och snacka. Låter lika konstigt som dessa Volvoraggare som spenderar timmar stående på macken.

Anledningen till att du tror vi hatar er är nog för att vi oftast generaliserar. Detta tycker jag är helt normalt egentligen, om man till exempel blir biten av en hund när man är liten så händer ofta att man blir rädd för alla hundar och vice versa. Detta är samma sak med invandrare, råkar man illa ut vid möten med invandrare eller får höra en massa saker så börjar man oftast generalisera. Dock så betyder inte detta att det är omöjligt att lära känna varandra eller något sånt, visst det kan ju vara svårt vid första möten på grund av generaliseringen, men detta släpper troligtvis efter detta första möte, såvida inte mötet går åt helvete dvs.

Generaliseringen av invandrare är oftast att invandraren är ute efter bråk eller rånar (oftast med svenskar), skiter i Sveriges lagar, vägrar anpassa sig till det land de fått fly till pga omständigheterna i hemlandet, och att de jobbar svart.
Min generalisering är lite på bråk delen då detta kan påverka mig bra negativt, resten skiter jag i att generalisera då jag inte precis tjänar något på det. Om personen jag möter passar in på de andra punkterna har jag helt inte respekt för denna person.

Jag kan nog ta upp lite saker jag hatar när jag ändå håller på.
Vad jag hatar:
  • Personer som går på någon i grupp utan någon riktigt bra anledning. En bra anledning skulle vara att denna person mördat någon eller våldtagit någon. Men för att detta ska låta rätt Ok för mig så ska inte offret bli mördad. En jävla massa stryk tills Sveriges straffsystem tar över låter bra för min del.
  • Folk som drar kniv/pistol mot någon som inte har en chans att göra motstånd.
  • Djurplågeri

Uppkommande argument:
Bara för att jag inte drar på svenskarnas negative sidor betyder inte att jag tror vi är perfekta. Jag tar helt enkelt inte upp det för det är inte det denna tråd handlar om. Men om ni skulle vilja diskutera detta så varsågoda, försök dock att vara seriösa.
 
Du tycker väl att realsoft är rasist? Tycker inte jag riktigt men jaja :p
 
jaaaaa... preciiiiiis.. låt utvecklingen går bakåt.. eller hur? håller ni inte med här vad han säger? vi går tillbaka!!

Hörru silent, hur mycket av det du sa där stämmer in på dagens sverige?

å andra, HUR FAN SKA MAN UTVECKLAS, om man inte kan se frammåt utan istället kör "hack i skivan" på nått gammalt goj som är HISTORIA..

ska du gnälla om nått som hände för 50 årsen kan du lika gärna gnälla varför Columbus skulle nödvändigtvis segla ut på havet för att ha ihjäl hälften av sina men å sänka mer än hälften av sina skepp för att komma tillbaka med 10% av männen...

jag säger bara en sak... fyfan va gla jag är att utvecklingen inte styrs av dej


Såna här personer gillar jag.

Om jag dödar din mamma. Jag tror knappast att du kommer säga
HUR FAN SKA MAN UTVECKLAS, om man inte kan se frammåt utan istället kör "hack i skivan" på nått gammalt goj som är HISTORIA..
 
Jag hatar inte blattar eller invandrare överhuvudtaget, finns faktiskt få saker jag hatar. Jag har rätt ofta bott bostads områden under min barndom där det till mest del bor invandrare och jag har inte haft några problem med dem. Har blivit vän med ett flertal, och personligen tycker jag de jag lär känna oftast är trevligare att snacka med en svensken. Dock har oftast detta inte varit "gäng" typen som hänger utanför ställen i grupp och... ja, ingen aning var de gör förutom att stå där och snacka. Låter lika konstigt som dessa Volvoraggare som spenderar timmar stående på macken.

Anledningen till att du tror vi hatar er är nog för att vi oftast generaliserar. Detta tycker jag är helt normalt egentligen, om man till exempel blir biten av en hund när man är liten så händer ofta att man blir rädd för alla hundar och vice versa. Detta är samma sak med invandrare, råkar man illa ut vid möten med invandrare eller får höra en massa saker så börjar man oftast generalisera. Dock så betyder inte detta att det är omöjligt att lära känna varandra eller något sånt, visst det kan ju vara svårt vid första möten på grund av generaliseringen, men detta släpper troligtvis efter detta första möte, såvida inte mötet går åt helvete dvs.

Generaliseringen av invandrare är oftast att invandraren är ute efter bråk eller rånar (oftast med svenskar), skiter i Sveriges lagar, vägrar anpassa sig till det land de fått fly till pga omständigheterna i hemlandet, och att de jobbar svart.
Min generalisering är lite på bråk delen då detta kan påverka mig bra negativt, resten skiter jag i att generalisera då jag inte precis tjänar något på det. Om personen jag möter passar in på de andra punkterna har jag helt inte respekt för denna person.

Jag kan nog ta upp lite saker jag hatar när jag ändå håller på.
Vad jag hatar:
  • Personer som går på någon i grupp utan någon riktigt bra anledning. En bra anledning skulle vara att denna person mördat någon eller våldtagit någon. Men för att detta ska låta rätt Ok för mig så ska inte offret bli mördad. En jävla massa stryk tills Sveriges straffsystem tar över låter bra för min del.
  • Folk som drar kniv/pistol mot någon som inte har en chans att göra motstånd.
  • Djurplågeri

Uppkommande argument:
Bara för att jag inte drar på svenskarnas negative sidor betyder inte att jag tror vi är perfekta. Jag tar helt enkelt inte upp det för det är inte det denna tråd handlar om. Men om ni skulle vilja diskutera detta så varsågoda, försök dock att vara seriösa.
:thumbup:
 
Det där var inte ett bra exempel "Om jag dödar din mamma" men det är ju min åsikt

aa zisly skulle inte kunna skriva det bättre själv :eek:
 
Såna här personer gillar jag.

Om jag dödar din mamma. Jag tror knappast att du kommer säga

dödar jag din mamma, så kommer du gråta in i din död, du kommer sitta å tugga bröd varje morgon med orden i din skalle "jävla satan fan helete idiot"

MEE.. dödar du min mamma så du åka in å jag skiter sen i historia...

klart du gillar Historia men ändå kan du inget om det.. cute
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top