• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

varför hatar svenskarna oss invandrare? :O

Status
Not open for further replies.
Tror att jag är tuff, vad snakar du om svenne.

Bara för jag har en hård attityd betyder det inte att jag leker tuff, jag vet att du tycker att jag är tuff men du vill inte erkänna.

Du är hatad av Neon:p
 
Svenskar ogillar väl dem blattar som är kriminella, varför ska dom hata alla blattar när vissa kan vara schyssta?

Och varför hatar blattar svenskar?
 
@silent, jaså du tror jag tycker du är tuff? Njae jag tycker det är rätt barnsligt av dig.
 
Fattar inte vad alla har emot silent, jo nu vet jag för att han är blatte? :eek:
 
@Silent~

Varför testar du inte åka tbx därifrån du kom ?


Du anar inte hur jävla tacksam du ska vara för att vara här ens.
 
Utlänningarna kommer till sverige och tror att dom kan göra va fan dom vill.
Jag bryr mig egentligen inte ett skit om vem som är här, men för fan om man ska resa någonstans och bo där får man för i helvete sköta sig.

Jävla tattare som skickar ut ungarna kl 8 på morgonen och gapar på dom från balkongen, skricker och hoppar i huset och väcker alla grannar. Förstör, skräpar ner och stjäl för fan asså.

Senast va för 2 dagar sen, då va de en liten ***** unge på ca 10 bast med sina polare som drog i dörr handtaget på dörren och försökte säkert stjäla något men misslyckades för de va låst.
 
Tror att jag är tuff, vad snakar du om svenne.

Bara för jag har en hård attityd betyder det inte att jag leker tuff, jag vet att du tycker att jag är tuff men du vill inte erkänna.

du säger "Svenne" väldigt ofta här.. ska vi köra baklänges?

Ey du, blatte.. varför gör du så..
va yrar du om blatte?
men vad vill du blatte?
jasså varför då blatte?

Seriöst nu.. jag har INGET imot blattar SÅ LÄNGE dom beter sej som folk å försöker bli något..

DOCK har jag JÄVLIGT mycket imot blattar som går på "halvljus" med ögonen 24/7 å tror att dom är nått..

@Up 5 på 1, så jävla patetiskt är det.. jag har råkat ut 15 på 2.. jag å min polare.. dom kom fram te oss å första dom säger är "är du rasist?".. Wtf..

Mot alla odds har jag många vänner som är blattar, både födda i Sverige å nyligen inflyttade.. jag har en polare som kom te Sverige i Januari så man kan ju dock inte säga att jag är rasist.. bara IMOT alla som går baklänges i utvecklingen.

I Have Spoken.
 
@Silent~

Varför testar du inte åka tbx därifrån du kom ?


Du anar inte hur jävla tacksam du ska vara för att vara här ens.


1. Jag föddes här.

2. Tror du verkligen att jag ska lyssna på en rädd svenne?

3. Jag har inget land, och nej jag är ingen kurd.
 
håller med om att han är störande men tror du att han bryr sig ett jävla skit om det? Nej det gör han säkert inte men tycker det är larvigt att han klagar på sverige och att ni klagar på honom, jag är inte på någons sida vill försöka göra så ni fattar vad ni gör.
 
2. Tror du verkligen att jag ska lyssna på en rädd svenne?

stick, vi gillar inte tattare som tror dom är något.
Skiten handlar inte om man är rädd eller inte, handlar om respekt.

edit:
Killen du svara till sa fel också men man bör endå inte svara så. (inte som mig heller för den delen)
 
Jag har också ett par kompisar som är blattar, och dom tkr sjävla att blattar som håller på med kriminella saker är fjantar.
 
Men vart ska han sticka, håller med dig realsoft ganska mycket många blattar är kriminella

@Up har några i klassen som är blattar dom är shyssta, men hade en i min klass som har slutat men han glodde på alla svenskaar och sa "Walla vafan glor du på jävla svennejävlel" men var det 1 mot 1 var han feg som en mus :p
 
typ om man tar 10 blattar så är typ hälften kriminella :S
fanns många shyssta ialafall men har emot dom som tror att dom e nåt och vågar inte gå ut själv och va lika tuff
 
Jävla blatte jävlar, kommer hit och förstör. Stick till ert ruttna land och förstör där istället, jävla svin!
 
Payback is a bitch.



Gå tillbaka 30-50år~~

När vi kom hit.

Vi levde bättre i vårt hemland där det var krig.(Vi hade inga pengar att åka hem så säg inte något om det.)

Våra systrar/mammor blev våldtagna.

Våra bröder/pappor blev mördade.

Ni brände våra hus, ni misshandla varenda blatte ni såg, bäbis/barn/ungdom/vuxen, båda könen.

Ni skrek svart skallar, och många andra kränkande ord.

Men när vi från mellan östern kom, vi som var 15-20, starka.

Då gick det visst tvärtom, vi slog tillbaka, vi började misshandla, men VI MISSHANDLA ALDRIG BÄBISAR/BARN/VUXNA kvinnor/barn, bara ungdoms killar och vuxna.

Det finns mycket mer ni gjorde, detta är bara en del.

Ni kommer inte tro mig men det finns bevis.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom