• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

varför hatar svenskarna oss invandrare? :O

Status
Not open for further replies.
@Tauku abn bal3t al 3eer walak al3ab ab kos omak toba anta bas ta3al a7o al tanych, Dalo3at baba anych abosh XDDD
 
En sak med vad ni kallar blattar är ofta sådana bråkstakar som går ute i stan och försöker dra till sig uppmärksamhet.
Det är igentligen inte många som är så, Det är bara många av dem ni lägger märke till och sedan sätter en stereotyp för det.
Jag känner många utlänningar och jag har aldrig sett dem kaxa sig inför någon svensk.
De som gå runt med "50 pers", Varför bry sig om dem, De har sina egna jävla liv.
Båda sidorna hatar varandra. pga få personer gör något extremt.
Har ni lagt till de rasistiska svenskarna också?
Det fanns många förr i tiden vid 70-90 talet, Då det inte fanns någon stor invandring i sverige. Det har medfört dåliga minnen till några invandrare som är i den äldre generationen och det sedan blir ett hat till förts vidare till nästa generation.
Det är bara en föjld av vad invandrare/svenskar hade gjort tidigare.
Tror inte det går att fixa så lätt, Det är lättare att bara acceptera det och gå vidare.
Pallar inte med folk som bråkar om sånt här skit, Man ska inte lägga sig in i det för mycket, annars tar det bara över ens huvud och man slutar upp som kebab/köttbulle.
 
En sak med vad ni kallar blattar är ofta sådana bråkstakar som går ute i stan och försöker dra till sig uppmärksamhet.
Det är igentligen inte många som är så, Det är bara många av dem ni lägger märke till och sedan sätter en stereotyp för det.
Jag känner många utlänningar och jag har aldrig sett dem kaxa sig inför någon svensk.
De som gå runt med "50 pers", Varför bry sig om dem, De har sina egna jävla liv.
Båda sidorna hatar varandra. pga få personer gör något extremt.
Har ni lagt till de rasistiska svenskarna också?
Det fanns många förr i tiden vid 70-90 talet, Då det inte fanns någon stor invandring i sverige. Det har medfört dåliga minnen till några invandrare som är i den äldre generationen och det sedan blir ett hat till förts vidare till nästa generation.
Det är bara en föjld av vad invandrare/svenskar hade gjort tidigare.
Tror inte det går att fixa så lätt, Det är lättare att bara acceptera det och gå vidare.
Pallar inte med folk som bråkar om sånt här skit, Man ska inte lägga sig in i det för mycket, annars tar det bara över ens huvud och man slutar upp som kebab/köttbulle.

:thumbup::wub:
 
En sak med vad ni kallar blattar är ofta sådana bråkstakar som går ute i stan och försöker dra till sig uppmärksamhet.
Det är igentligen inte många som är så, Det är bara många av dem ni lägger märke till och sedan sätter en stereotyp för det.
Jag känner många utlänningar och jag har aldrig sett dem kaxa sig inför någon svensk.
De som gå runt med "50 pers", Varför bry sig om dem, De har sina egna jävla liv.
Båda sidorna hatar varandra. pga få personer gör något extremt.
Har ni lagt till de rasistiska svenskarna också?
Det fanns många förr i tiden vid 70-90 talet, Då det inte fanns någon stor invandring i sverige. Det har medfört dåliga minnen till några invandrare som är i den äldre generationen och det sedan blir ett hat till förts vidare till nästa generation.
Det är bara en föjld av vad invandrare/svenskar hade gjort tidigare.
Tror inte det går att fixa så lätt, Det är lättare att bara acceptera det och gå vidare.
Pallar inte med folk som bråkar om sånt här skit, Man ska inte lägga sig in i det för mycket, annars tar det bara över ens huvud och man slutar upp som kebab/köttbulle.


Där ser ni.


Och by the way, jag hatar inte alla svenskar, har 2 kompisar som är svenskar i Vivalla, om de ser en rasist så misshandlar de dom också så tro inte att jag hatar alla svenskar.




Kanske samma klass :)


zooro Noob glob till mig då?P

Way way way!! :D:D:D:D
 
För det första så är "blattar" inte homosexuella så du kommer inte bli rövknullad av en "blatte" . För det andra beter du dig normalt så går ingen på dig(vet inte hur det är i örebro). För det tredje hur ska han visa bevis på nätet om ni bara säger du ljuger?

Om man är homosexuell eller inte har inget med kultur eller urpsrung att göra, man måste inte vara icke-bög bara för att man kommer från mellanöstern. Har sett folk från mellanöstern som är bögar, det är inget fel på att vara homosexuell heller..
 
Kanske samma klass :)


zooro Noob glob till mig då?P

Allt för dig galob du får 100:wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub:
 
Om man är homosexuell eller inte har inget med kultur eller urpsrung att göra, man måste inte vara icke-bög bara för att man kommer från mellanöstern. Har sett folk från mellanöstern som är bögar, det är inget fel på att vara homosexuell heller..

Jusste var det inte du som sa att du var homosexuell?

Asså är inte 100 men, du låter/pratar/beter dig som en i alla fall...

Fortfarande inte 100 på det.
 
Allt för dig galob du får 100:wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub:



sankyo alak akthra ab 100 :)<3


saoy ignorat al hatha al bal3 takua lo shasma ^^
 
Om man är homosexuell eller inte har inget med kultur eller urpsrung att göra, man måste inte vara icke-bög bara för att man kommer från mellanöstern. Har sett folk från mellanöstern som är bögar, det är inget fel på att vara homosexuell heller..
Sant, men jag snackar inte om mellanöstern jag snacka om blattar som en summa av alla invandrare i Sverige. Det är väldigt sällen man hittar en "blatte" som är homosexuelle.. Homosexuellt sällskap är förbjudet i mellanöstern så det kan bero på det att man inte hittar några homosexuella människor från mellanöstern...
 
Vad har homosexualitet med denna tråden att göra o_O?
Den är ju en annan grej som är accepterat av samhället, Varför diskutera det. Det är ju inte precis något problem, Det påverkar ju inte än er själva/ era liv.
 
Vad har homosexualitet med denna tråden att göra o_O?
Den är ju en annan grej som är accepterat av samhället, Varför diskutera det. Det är ju inte precis något problem, Det påverkar ju inte än er själva/ era liv.

Tauku vill bara visa vilket kön han gillar, de gör inget låt honom, han har inget annat o prata om.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top