• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

varför hatar svenskarna oss invandrare? :O

Status
Not open for further replies.
Du reportade min post för vad, nu säger du så till mig, hur jävla smart är du?


Och låt oss inte hitta tråden. Och allt du sa på skype då?
Du kommer inte hitta tråden, han har redigerat inlägget och tagit bort det han skrev ;D

btw han ville döda sin kusin IIRC..
 
btw han ville döda sin kusin IIRC..

Ja, det är sant att jag ville min pappas mammas släktings son illa, men han är inte min kusin.. Jag har inga avsikter av att döda någon..

Det där är ditt folks avsikt, med era dumma bomber..
 
Who the fuck cares ?

Seriöst vem bryr sig om han hatar sin familj?


Dessutom tror jag inte på ett skit vad silent säger, kommer aldrig göra för den delen heller.

Han ljuger 99% av vad han säger
 
Who the fuck cares ?

Seriöst vem bryr sig om han hatar sin familj?


Dessutom tror jag inte på ett skit vad silent säger, kommer aldrig göra för den delen heller.

Han ljuger 99% av vad han säger


Kommer du till dreamhack som kommer på vintern så kommer du skriva att du älskar mig i OtLand, och det kan jag lova.

Men synd att du aldrig kommer komma för du är en rädd svenne.
 
Ja, det är sant att jag ville min pappas mammas släktings son illa, men han är inte min kusin.. Jag har inga avsikter av att döda någon..

Det där är ditt folks avsikt, med era dumma bomber..
Haha, och du snackar om att Silent har dålig svenska? Pappas mamma heter farmor på svenska. Vi har inga bomber, det är sånt du drömmer om lilla snubben :)
Who the fuck cares ?

Seriöst vem bryr sig om han hatar sin familj?


Dessutom tror jag inte på ett skit vad silent säger, kommer aldrig göra för den delen heller.

Han ljuger 99% av vad han säger
Dra till Örebro Vivalla, så ska du se att killen inte ljuger lol...
 
Haha, och du snackar om att Silent har dålig svenska? Pappas mamma heter farmor på svenska. Vi har inga bomber, det är sånt du drömmer om lilla snubben :)

Dra till Örebro Vivalla, så ska du se att killen inte ljuger lol...

+2.
 
Ett lättare sätt, visa lite bevis iställe ?

Har inte så stor lust att åka dit och bli röv knullad av 50 blattar.
 
Ett lättare sätt, visa lite bevis iställe ?

Har inte så stor lust att åka dit och bli röv knullad av 50 blattar.

Detta är en annan anledning varför jag hatar svennar, ni tror på allt.
Bara för nån svenne säger att det var flera blattar som hoppa på en betyder det inte att det är alltid sant.
Men så klart lets say, om vi ser en rasist, då har vi alla en anledning att misshandla han. Jag säger inte att jag själv ska ta han, jag tänker bara, ska döda jäveln, samma tänker grabbarna som är bredvid mig.


Jag säger till dig, kom till Örebro > Vivalla, så gör jag det själv, inga grabbar eller nått, och om du har med dig nått vapen så är jag nog körd om du får in slag, men om jag hinner ringa, så är du död.
 
Ett lättare sätt, visa lite bevis iställe ?

Har inte så stor lust att åka dit och bli röv knullad av 50 blattar.

För det första så är "blattar" inte homosexuella så du kommer inte bli rövknullad av en "blatte" . För det andra beter du dig normalt så går ingen på dig(vet inte hur det är i örebro). För det tredje hur ska han visa bevis på nätet om ni bara säger du ljuger?
 
För det första så är "blattar" inte homosexuella så du kommer inte bli rövknullad av en "blatte" . För det andra beter du dig normal så går ingen på dig(vet inte hur det är i örebro). För det tredje hur ska han visa bevis på nätet om ni bara säger du ljuger?

Om man kunde ge rep en gång till så skulle jag göra det nu.
 
Du sa ju att du hade papper och skit på det ?

Så varför inte bara ta kort lägga in på datorn sen upload ?
 
Du sa ju att du hade papper och skit på det ?

Så varför inte bara ta kort lägga in på datorn sen upload ?

Om du kollar min facebook så kan du se att jag har klippt kort som min mamma pappa är på, jag vill inte att mina föräldrar ska ligga ute på internet. Inget du har tänk på va?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top