• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Vilka har också fått sett/testat/har windows8

Status
Not open for further replies.
ABow JAo kan man simMa i windows 8?? fan jag kan inte simma kommer drunkna!! varför gör de sånt skit som inte alla kan anvenda ??? varför gör de sån där vatten ??????? kan ni fråga µsoft att de ska göra sån stor brygga som går till andra sida ??
 
ABow JAo kan man simMa i windows 8?? fan jag kan inte simma kommer drunkna!! varför gör de sånt skit som inte alla kan anvenda ??? varför gör de sån där vatten ??????? kan ni fråga µsoft att de ska göra sån stor brygga som går till andra sida ??

Ne, de finns en båt.
 
ja han ville inte skicka sen e inte ens han hemma så tog den från google so what????
Det här är jag!!
megan-fox.jpg

Asså... jag är typ Megan Fox men asså, jag har ingen kamera så jag kan inte ta kort... Så jag tog en bild på mig från google, so what????
 
ja han ville inte skicka sen e inte ens han hemma så tog den från google so what????

Okej, och du är medveten om att den där bilden är från en "Windows 8 Superbar" som är gjord utan att ens veta hur Windows 8 kommer att se ut?

Det här är jag!!
megan-fox.jpg

Asså... jag är typ Megan Fox men asså, jag har ingen kamera så jag kan inte ta kort... Så jag tog en bild på mig från google, so what????

Koolt, men Megan Fox finns ju på riktigt så det är faktiskt mycket trovärdigare än att wlj har Windows 8 :D.
 
grabbar jag har sett den! JAG HAr SETt DEn! hAn juger inte...

igår vi hade sån där fest du vet i familj man hemta en suedi sen ta han knyta över en eld ??? sen vi dansa runt han och äta han... SEN alla gäst ska ge prinsenter !!. då Min Kusin Farmor hon hemta Till oss WindOWs 8 !!! AbOW Shit meN jag fick inte den,,, jag Tittar bara lite Stund sen asså ni veT lillasyster åt Upp Dator Sen för hon fick inTe smaka Suedi när alla åt hann
 
Funderar på fixa den, Men tyvärr är den bara i beta än.
 
Okej, och du är medveten om att den där bilden är från en "Windows 8 Superbar" som är gjord utan att ens veta hur Windows 8 kommer att se ut?

Nej det e så har redan sett hur 8 ser ut -.- och tro vad ni vill men jag har sett windows8 och ville bara säga att ni kommer hata xp o de när det kommer.


Koolt, men Megan Fox finns ju på riktigt så det är faktiskt mycket trovärdigare än att wlj har Windows 8 :D.

Haha tro vad du vill som ja sa

grabbar jag har sett den! JAG HAr SETt DEn! hAn juger inte...

igår vi hade sån där fest du vet i familj man hemta en suedi sen ta han knyta över en eld ??? sen vi dansa runt han och äta han... SEN alla gäst ska ge prinsenter !!. då Min Kusin Farmor hon hemta Till oss WindOWs 8 !!! AbOW Shit meN jag fick inte den,,, jag Tittar bara lite Stund sen asså ni veT lillasyster åt Upp Dator Sen för hon fick inTe smaka Suedi när alla åt hann

lika noobig som vanlig :wub:
sry for dub post
 
man vill bara dränka dig wlj
du är som en min klass, n1 myttare.
fyfan vad jag hatar han
 
man vill bara dränka dig wlj
du är som en min klass, n1 myttare.
fyfan vad jag hatar han

jag hatar dig låt mina threads vara om du inte vill göra de o posta inte som om du var nån kung

Låt honom vara som han e för fan

ty xD hatar han som fan

men orka ljuga?

ljuga tog picen för o vissa de e samma utan firefox o bakgrunden måste ja åka 2 mil för att hämta en pic till er?
 
jag hatar dig låt mina threads vara om du inte vill göra de o posta inte som om du var nån kung



ty xD hatar han som fan



ljuga tog picen för o vissa de e samma utan firefox o bakgrunden måste ja åka 2 mil för att hämta en pic till er?


asså din dumma idiot, bilden finns på internet du har bara tagit den där ifrån din nada
 
Ejj litar ni inte på MEj ?? dEN FINS min Kusin Mormor haDe !!!

Ge MEj rEp för jag e Erlighet
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top