• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

DreamHack Sommar 2010!

Förlora oskulden på ett lan är väl ändå en ära?

Du ska inte kommentera nått du inte vet om :p

+ utan oss "nördar" skulle du inte ha din mobil, din dator, ditt facebook, msn, CS, wow, TVn, telefonen...

Så egentligen borde du hylla "nördarna" inte se ner på dom..

Word.



För det första, ser du ner på folk som har glasögon? Patetiska barnunge.

För det andra, du verkar inte ha en BLEKASTE ANING om hur det är på dh.
Dom flesta spenderar mest tid att träffa nytt folk och ha kul vid montrarna än att sitta å pga.
Vill jag pga så sitter jag hemma, vill jag på en festival och träffa gött folk och ha kul drar jag till DH.

Du verkar ju vara mer isolerad än någon.

+1 DHS09 Spelade jag sammanlagt 1h tror jag. och sov ca 5-6 timmar :p resten va titta på upträdanden, titta på alla bås som fanns, Springa runt lite i jönköping och träffa roligt folk som tänker lika som än själv :p

Vad är åldergränsen på dh?

Ingen :p
Men hatar när det kommer unga.. Sist fick jag sitta vid 6 st P12or.. fyfan va så nära på att gå o banka ner vissa av dom-.-
 
Word.



För det första, ser du ner på folk som har glasögon? Patetiska barnunge.

För det andra, du verkar inte ha en BLEKASTE ANING om hur det är på dh.
Dom flesta spenderar mest tid att träffa nytt folk och ha kul vid montrarna än att sitta å pga.
Vill jag pga så sitter jag hemma, vill jag på en festival och träffa gött folk och ha kul drar jag till DH.

Du verkar ju vara mer isolerad än någon.

För det första är jag ingen barnunge :)

Ne jag har inte faktist nån aning om hur det är på DH.. vet du varför?

För jag gör nått bättre med mitt liv än å¨gå å möta fler människor som ser ut dom du -.^.. allt dom har gemensamt är ju cs,tibia å wow

vilket liv.. börjar tycka synd om fjantarna :(
 
För det första är jag ingen barnunge :)

Ne jag har inte faktist nån aning om hur det är på DH.. vet du varför?

För jag gör nått bättre med mitt liv än å¨gå å möta fler människor som ser ut dom du -.^.. allt dom har gemensamt är ju cs,tibia å wow

vilket liv.. börjar tycka synd om fjantarna :(

Om du nu har så mycket imot folk som spelar tibia varför drar du inte och "leker" cool på ett forum som inte handlar om det...

+ läs min andra post
 
Du ska inte kommentera nått du inte vet om :p

sry menz skämt o sido ;D haha

men ofta du bara spelade 1h? då har jag fått en jävligt fel uppfattning om dh, lr har den förändrats på sistånde lr?
explain please
 
sry menz skämt o sido ;D haha

men ofta du bara spelade 1h? då har jag fått en jävligt fel uppfattning om dh, lr har den förändrats på sistånde lr?
explain please

Ja det har förändras..

NU för tiden är det 50% CS lurkar som åker dit (P12or) och 10% blattar som försöker sno ens saker

Så tror inte jag kommer åka igen..
Men några år sedan vare folk som gillade datorer och va bra på det etc etc..
 
Obvious troll is obvious.
Don't feed it!


Ont: Tvivlar på att jag kommer åka dit överhuvudtaget. Mestadels pga att jag är fattig (ja :( ) och att lana inte riktigt är min grej :p
Är sällan uppe mer än 15h+ om jag inte måste för att ställa om dygn
 
Ja det har förändras..

NU för tiden är det 50% CS lurkar som åker dit (P12or) och 10% blattar som försöker sno ens saker

Så tror inte jag kommer åka igen..
Men några år sedan vare folk som gillade datorer och va bra på det etc etc..

haha okey ;D mys
 
Om du nu har så mycket imot folk som spelar tibia varför drar du inte och "leker" cool på ett forum som inte handlar om det...

+ läs min andra post


Jag sa väl inget om folk som spelar tibia? :OOOOOOO

jag sa bara att 90% av dom ser ut som fan :)
 
Jag sa väl inget om folk som spelar tibia? :OOOOOOO

jag sa bara att 90% av dom ser ut som fan :)

cool_story_bro.jpg
 
Jag sa väl inget om folk som spelar tibia? :OOOOOOO

jag sa bara att 90% av dom ser ut som fan :)

Na du sa att alla var äckliga glasögon nördar som svettades sönder.
 
Last edited by a moderator:
DH är ju inte riktigt som det var förr, dom flesta är ju väldigt unga nu vilket gör det ganska tråkigt för dom lite äldre att dra dit.

Jag har varit på 3 DHs och det har ändrats väldigt mycket sen jag var där första gången och senaste gången.
 
DH är ju inte riktigt som det var förr, dom flesta är ju väldigt unga nu vilket gör det ganska tråkigt för dom lite äldre att dra dit.

Jag har varit på 3 DHs och det har ändrats väldigt mycket sen jag var där första gången och senaste gången.

Japp :p

Jag tycker dom borde sätta 16 eller 18 års gräns :) skulle va soft
 
Back
Top