• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Tutorial Hur man fixar en SQL Server, alla steg för trög-fattade

ASSÅ HAR GJORT allt på serven men när jag ska försöka loggga in över huvuddtaget på acc manager så står det temple position wrong hur ändrar jag det så jag kan gör logga in och göra acc?:S är noob
 
Ladda ner remeres mapeditor och kolla det där x,y och z och sen ska du gå in på database och på account managern asså player och ändra x,y å z som det står på mapeditor och du vet väl vart den ska spawnas?
Tror det e så man gör
 
@up,

aa men man kan också bara ändra temple till 1, det behövs ej byta x, z och y
 
Ah, efter alla dess långa år har jag äntligen lyckats öppna mina portar :D. Men har laddat ner xampp och trycker upp xampp_start

Men det står bara "Starting "xampp"... och efter X antal sekunder stängs rutan ner. :S Hur ska jag göra?
 
den var bra är det nån här som kan scripa och mappa kan hosta ger GM till den som kan :)
 
Det där med temple wrong om ni inte kan fåxa det så adda min msn så kan jag fixa det lätt om du vill. :D
 
Asså, måste jag öppna portarna i routern även om jag bara ska lira på den "själv" alltså inte hosta den?
 
Nej om du vill köra själv behöver du inte öppna portar
bara ha en databas och gå in med ipn 127.0.0.1 så funkar det
 
Jag har kommit så lå gt att jag har lagt in min data bas i frogottensql men jag får ej upp config lua!!!!!!!!!!!!!
 
Samma problem som Virren. Fattar inte vad som e fel, har haft XAMPP på denna datan förut men nu funkar de inte :/
 
Back
Top