• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Jag ska ta en tatuering.

Dante

silentdefender
Joined
Apr 26, 2008
Messages
6,643
Reaction score
21
Location
Sweden - Örebro/Stockholm
Jag ska, eller ska förmodligen ta en tatuering i Syrien.


Jag ska va i Turkiet i 3 veckor.

När borde jag ta tatueringen?





Ni som undrar, jag ska ta en kors tatuering på armen.
 
Gör den någon dag innan du åker hem, för du kommer inte få sola/bada i hav osv, innan den har läkt, dvs 1 månad ungefär~, Har en själv, och tatueraren sa det till mig.
 
Jag ska, eller ska förmodligen ta en tatuering i Syrien.


Jag ska va i Turkiet i 3 veckor.

När borde jag ta tatueringen?





Ni som undrar, jag ska ta en kors tatuering på armen.

Gör en i sverige iställe....
 
Gör den någon dag innan du åker hem, för du kommer inte få sola/bada i hav osv, innan den har läkt, dvs 1 månad ungefär~, Har en själv, och tatueraren sa det till mig.

Okej tack så mycket!



Varför jag ska göra den i Syrien är för det är den staden Jesus föddes, min mamma är religiös, hon sa så här, du får ta en kors tatuering i den staden, hon sa låt det kosta 3 kronor i Turkiet, eller Sverige, du får bara ta tatueringen där.
 
Napoleon converted to Islam? Freddie was secular - Reader comments at Daniel Pipes

om någon som han kan konvertera, ( no offence ofc ) så varför inte?, bara ett exempel, finns minst hundratals likadana, inte bara från 2pac och biggies sida, massor fler.

Jo jag vet att de är många som gör de, men just nu finns det ingen Syrian i hela världen(vi är inte så många) som har konverterat sig, men det kan nog hända snart, eftersom kärlek kan ändra allt.



Själv så respekterar jag alla religioner, och dom som inte tror på Gud bryr jag mig inte direkt om, om inte bara killen/tjejen kommer och drar upp skitsnack och hånar en...

Jag tycker själv kristendomen är den rätta, därför vet jag att jag aldrig kommer byta, om det är så att jag gifter mig med en muslim så får hon vara muslim, jag kommer inte bli muslim.
 
okej, men tycker bara att du ska tänka över det ett tag, tänk på att det kommer sitta där i hela ditt liv, så välj vist ;p
 
Ta reda på var du kan tatuera "säkert". Finns nog många ställen som har billiga tatueringar men där du riskerar att få infektioner å sånt istället pga dålig hygien.
 
okej, men tycker bara att du ska tänka över det ett tag, tänk på att det kommer sitta där i hela ditt liv, så välj vist ;p

Sant.


Tatueringen kommer ske i ett Syrisk Ortodox kloster.
(Alla Syrianer som ska eller har tagit ett kors tatuering i Syrien har tagit det där) Det är den heliga staden.


Varför jag ska ta? Min mammas bror dog ung i Libanon, och ville ta denna tatuering för ett minne, själv har jag aldrig sätt honom.
Själv tycker jag att de är fint o ha en kors tatuering.
 
är du silent~?

@topic.. du bör vänta tills du den dagen du åker till sverige.. elr dagen innan.. som någon sa innan du kommer vilja sola å bada det är inget bra när du har en ny tatuering..

Själv har jag mitt efternamn på ryggen, lite under axlarna.. + kosovos karta med albanska örnen tatuerad inne i kartan på armen.. skit fet.. kommer säkert ångra mig nån gång senare men men =)
 
är du silent~?

@topic.. du bör vänta tills du den dagen du åker till sverige.. elr dagen innan.. som någon sa innan du kommer vilja sola å bada det är inget bra när du har en ny tatuering..

Själv har jag mitt efternamn på ryggen, lite under axlarna.. + kosovos karta med albanska örnen tatuerad inne i kartan på armen.. skit fet.. kommer säkert ångra mig nån gång senare men men =)

Aa de Silent.


Mm ni har nog rätt.
 
Back
Top