• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Jag ska ta en tatuering.

Kan vara jävligt svårt att se skillnaden på vitt guld och silver med blotta ögat om man aldrig hörtalas om vitt guld. Oftast får man fråga en guldsmed om saken.
Vill själv se en bild av hur det ser ut! :)
 
Kan vara jävligt svårt att se skillnaden på vitt guld och silver med blotta ögat om man aldrig hörtalas om vitt guld. Oftast får man fråga en guldsmed om saken.
Vill själv se en bild av hur det ser ut! :)


Haha asså det är så lite vitt guld på korset, det som håller upp diamanterna är vitt guld, men okej :p
 
Ta det som en tidig bump


lzYAG.jpg


yUzIN.jpg


wU1Cg.jpg


FzdkT.jpg


LuiP3.jpg


vcgsC.jpg


gnwZZ.jpg



Enjoy :p
 
Snyggt. Ursäkta om frågan redan blivit svarad, men hur mycket kostade den? :eek:
 
Snyggt. Ursäkta om frågan redan blivit svarad, men hur mycket kostade den? :eek:

Jo det gick för över 10 tusen kronor tror jag faktiskt, själv säger många att de inte tror att det kostar 10 tusen kronor, de säger de borde kosta mer för det väger ganska mycket, i alla fall som jag tror, 10 tusen kornor :p
 
Back
Top