får man inte fula ärr då? :/
hur länge har du tänkt på att göra detta?
Ät du trög eller? han ska åka till turkiet och där kanske det inte kostar lika mycket eller nåt
jävlarharu inte haft chans att göra det innan eller?
Klart du ska gadda digOm du är säker på att du vill ha den. Och vill leva med den hela livet.
Men se till så dom har sterila nålar, som dom öppnar från förpackning, och be dom visa när dom gör det. Och smärtan går inte att beskriva, det är en "grupp" försig om man säger så, Du kommer härda ut!
, Blir typ.. "Skönt?" efter ett tag haha.
Regards / WeZzi
Ok
Nä men smärtan är inga problem, jag har alltid klarat smärtor, tex tandläkaren... Fyfan dom har dragit ut hur många tänder som helst, o sen när man bryter ett ben, MOOOOOOORFIN SPRUTOR AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH
Haha, det är väll morfinet man vill ha när man brytit ben/arm!
Men jodå, du kommer klara en gaddning, vissa säger att det gör ont, men det beror ju på vart du ska gadda dig
-Zer0xe
Jag vet att jag kommer klara av smärtan men själv har jag hört att ta tatuering på sidan av magen är det värsta stället man kan göra på, i alla fall värsta stället folk brukar göra på, annars finns de ju idioter som tatuerar pungen hahah![]()
Jag vet att jag kommer klara av smärtan men själv har jag hört att ta tatuering på sidan av magen är det värsta stället man kan göra på, i alla fall värsta stället folk brukar göra på, annars finns de ju idioter som tatuerar pungen hahah![]()
Okej tack så mycket!
Varför jag ska göra den i Syrien är för det är den staden Jesus föddes, min mamma är religiös, hon sa så här, du får ta en kors tatuering i den staden, hon sa låt det kosta 3 kronor i Turkiet, eller Sverige, du får bara ta tatueringen där.
vad symboliserar den?