• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Jag ska ta en tatuering.

Ät du trög eller? han ska åka till turkiet och där kanske det inte kostar lika mycket eller nåt

"kanske det inte kostar lika mycket", hmm...vad är bäst:

En tatuering som är väldigt bra gjord, men dyr.
En tatuering som är väldigt billig, men dåligt gjort.

Vet du vad man kan drabbas av om en tatuering kan gå fel och missköts eller tatueras fel?

Google.se -

Money isn't a option if it depends on your health. :thumbup:

Klart du ska gadda dig :) Om du är säker på att du vill ha den. Och vill leva med den hela livet.

Men se till så dom har sterila nålar, som dom öppnar från förpackning, och be dom visa när dom gör det. Och smärtan går inte att beskriva, det är en "grupp" försig om man säger så :P, Du kommer härda ut! :), Blir typ.. "Skönt?" efter ett tag haha.

Regards / WeZzi

Klart du ska gadda dig :) Om du är säker på att du vill ha den. Och vill leva med den hela livet.

Men se till så dom har sterila nålar, som dom öppnar från förpackning, och be dom visa när dom gör det. Och smärtan går inte att beskriva, det är en "grupp" försig om man säger så :P, Du kommer härda ut! :), Blir typ.. "Skönt?" efter ett tag haha.

Regards / WeZzi

Ok :P

Nä men smärtan är inga problem, jag har alltid klarat smärtor, tex tandläkaren... Fyfan dom har dragit ut hur många tänder som helst, o sen när man bryter ett ben, MOOOOOOORFIN SPRUTOR AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH

Ok :P

Nä men smärtan är inga problem, jag har alltid klarat smärtor, tex tandläkaren... Fyfan dom har dragit ut hur många tänder som helst, o sen när man bryter ett ben, MOOOOOOORFIN SPRUTOR AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH

Haha, det är väll morfinet man vill ha när man brytit ben/arm!

Men jodå, du kommer klara en gaddning, vissa säger att det gör ont, men det beror ju på vart du ska gadda dig :)

-Zer0xe

Haha, det är väll morfinet man vill ha när man brytit ben/arm!

Men jodå, du kommer klara en gaddning, vissa säger att det gör ont, men det beror ju på vart du ska gadda dig :)

-Zer0xe

Jag vet att jag kommer klara av smärtan men själv har jag hört att ta tatuering på sidan av magen är det värsta stället man kan göra på, i alla fall värsta stället folk brukar göra på, annars finns de ju idioter som tatuerar pungen hahah :P

Jag vet att jag kommer klara av smärtan men själv har jag hört att ta tatuering på sidan av magen är det värsta stället man kan göra på, i alla fall värsta stället folk brukar göra på, annars finns de ju idioter som tatuerar pungen hahah :P

Hehe, jo det är sant, finns alltid sånna Idioter =)
Och jupp, det känns mycke mer på sidan av magen (Själv har jag ingen tatuering där)

-Zer0xe

sidan av magen? :O där är det ju mest fett, På vissa personer, testa skulderbladen så kommer du känna smärta, Tro mig ;)

Okej tack så mycket!

Varför jag ska göra den i Syrien är för det är den staden Jesus föddes, min mamma är religiös, hon sa så här, du får ta en kors tatuering i den staden, hon sa låt det kosta 3 kronor i Turkiet, eller Sverige, du får bara ta tatueringen där.

Måla ett kors på armen innan du bailar, sen drar du o tatuerar dig i Sverige. Du som är blatte borde fan ha listat ut sånt själv. Att fiffla morsan dvs.

Him-Logo.jpeg

Jag själv har funderat det sista året att skaffa en sån där på handleden :p Lite mer detaljer kanske

Back