• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Jag ska ta en tatuering.

Skulle tagit en tatto när jag åkte hem, eftersom som han sa, det tar en månad tills det läks :)
 
Det blev ingen kors tatuering för han som gör korsen har flyttat, och nu kan ingen som åker till staden ta en tatuering, och vi kunde inte leta efter ett annat ställe, det var sista dagen...


Men jag fick ett långt fint guld halsband med guld, vitt guld och diamanter på =)
 
Det blev ingen kors tatuering för han som gör korsen har flyttat, och nu kan ingen som åker till staden ta en tatuering, och vi kunde inte leta efter ett annat ställe, det var sista dagen...


Men jag fick ett långt fint guld halsband med guld, vitt guld och diamanter på =)

Hur mycket kostade det ?
 
Det blev ingen kors tatuering för han som gör korsen har flyttat, och nu kan ingen som åker till staden ta en tatuering, och vi kunde inte leta efter ett annat ställe, det var sista dagen...


Men jag fick ett långt fint guld halsband med guld, vitt guld och diamanter på =)

Silver?
 
Min bror skaffade en tribal varg som han själv hade ritat, han flög fan nästan ut ur stolen, men den var fett cool.
 
Samma sak ju typ..

Haha neeeej nej!


Vitt guld är dyrare än silver och guld.


Vitt guld är mer grå och oftast så glänser inte dem.

Silver glänser oftast och är närmare den vita färgen.


Och säger det igen Vitt guld är dyrast.



Vem ska du ta den ifrån? :p

Jag skulle ta i Syrien men de som hade affären hat stängt.

Så vi köpte ett ganska lång och lite tjockt guld halsband med ett fint kors
 
Back
Top