• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Nationella prov(SWE)

Bara ta nya tag och nu vila imorgon då man har studiedag sen gå o göra uppsatsen på torsdagen...
 
Säger alla hära "svenska lärare"? :SSS

vill inte retas men XD det heter svensk lärare haha
 
Säger alla hära "svenska lärare"? :SSS

vill inte retas men XD det heter svensk lärare haha

oKEJ! skit i de jag funskar, de säger du får bara använda syriansk ordbok, jag går in på internet och kollar när jag ska ha hjälp med ord :D, så jag vet att min stavning inte kommer bli nån problem
 
Svensk lärare = Läraren är svensk
Svenska lärare = Läraren undervisar Svenska
 
Svensk lärare = Läraren är svensk
Svenska lärare = Läraren undervisar Svenska

Nope


Svenska lärare är fel :S


det är Svensk lärare då man syftar på en lärare som undervisar i svenska
 
Vi hade också igår, på ölmestad skolan.
Skiten "Gränslandet" hade ni med lr?
Och vi får äta vafan vi vill.

CAPTAIN OBVIOUS STRIKES AGAIN IN ANOTHER THREAD
YARRRRRRRRR.

haha herregud,

@Zisly
haha agree
Engelska>Svenska
 
Nationella proven är skit enkla. Speciellt svenskan

Ta med dej kebab
 
23/24 frågar besvarade, frågan mellan 20-22, kommer inte ihåg, helt stressad

men det gick nog bra för mig iaf :)

däremot, imorgon ska jag ta med mig lite läsk och kanske chips men våra lärare sa inget som prasslas, äckligt o lägga på bordet, tänk vad som har varit där innan xdd
 
krille, torka bordet då xD? I vårt klassrum har vi skitmedel som stinker citron som man torkar alla bord o bänkar med xD

Någon vet vad vi kan välja imorgon? Förra året var det ju, Krönika, Insändaren eller en novell... Om det blir likadant iår tar jag Novell.
 
krille, torka bordet då xD? I vårt klassrum har vi skitmedel som stinker citron som man torkar alla bord o bänkar med xD

Någon vet vad vi kan välja imorgon? Förra året var det ju, Krönika, Insändaren eller en novell... Om det blir likadant iår tar jag Novell.

Krönika är lättast eller insändare :p
 
Back
Top