• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Nationella prov(SWE)

Hah, vi får knappast ha tuggummi när vi gör prov :/

" man inte får lyssna på musik när man gör de :/ "



klart man inte få, lol du e riktigt retarded.

Lyssna på musik? bara spela in svaren och lyssna på dem, är jag inte ett geni??
 
Last edited by a moderator:
Hah, vi får knappast ha tuggummi när vi gör prov :/



Lyssna på musik? bara spela in svaren och lyssna på dem, är jag inte ett geni??

hur fan ska man spela in svaren när det att en skriv uppgift som det inte finns några svar, det var som, skiv nåt om "att allt är möjligt" fattar inte hur du ska kunna fuska då?
 
handlar fan inte om vad man skriver om utan hur man skriver det. Hans åsikt inte din

inte om läraren va bög xD (man vet ju aldrig hur han hade reagerat :O)
 
Last edited:
Grejen med nationella är att lärarens åsikt inte har ett skit med saken att göra.

Läraren ska följa ett antal mål när han rättar ditt prov, gör han något annat så ärre hans jobb som ligger illa till.
 
Hmm..
Jag tror inte jag hade nått nationellt muntligt prov:O

Men vem vet, kan ju ha glömt av det.

tror de sa att det var nått extra, asså shit våran so skit lärare, varje gång hon blir avbryten så säger hon, OM NI INTE KLARAR ATT ANDRA PERSONER FÅR PRATA TILL PUNKT SÅ KOMMER NI INTE KLARA DE MUNTLIGA PROVET I NATIONELLA


man bara kollar på henne och som säger ok?
 
XAXAXaxAXaxAXaxAXax ahahaha, vi har åxå sån cppp fukkad so lerarä ja låvar mannen hon e helt cp vi har henne 8 timmar i vekan -.-
 
Back
Top