• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Nationella prov(SWE)

Men krönika vettefan vad det är o insändare vette fan heller. + så har vi arbetat med noveller i höstas d;
 
Jag tog, allt är möjligt :p,

fyfan asså älskar min kompis asså han är helt knas,

han skrev om svarta och vita, fast värst han skrev vittingar och negrar, han skrev också att vita ska alltid ha rätt och att "negerna" ska bara ha skola på lördag osv.. asså han skrev värsta rasistiska sakerna, asså skönaste kurden i skolan
 
Allt är möjligt! Enklaste :p Tänkte först ta brev till statsministern, skulle bli för svårt, hade inte en blekaste vad antologi var...

Köpte 3 burk cola 1 chili chips så säger lärarna att man inte får ha chips pga. att det luktar? Vafan!
 
ja qtog min TV,soffa xbox och min dator kanske kylskåp om de behövs
 
1z19yww.jpg


2qnxq1e.jpg



ejj asså den dära tjejen e jette sexigastee
 
XDDDD min pappa sa "varfor du inte ta dippa?? varfor idiot??"

emmmm roligaste XDD

asså får dom som inte förstår, han menade varför jag inte köpte dipp :p
 
Ahahaha, säger han alltid idiot till dig? xDfxd


ja gilalr itne dipp....
 
" man inte får lyssna på musik när man gör de :/ "



klart man inte få, lol du e riktigt retarded.
 
" man inte får lyssna på musik när man gör de :/ "



klart man inte få, lol du e riktigt retarded.

kahp, varför skulle man inte få lyssna på musik, som att det kommer att försöra provet, jag jobbar mycket bättre när jag lyssnar på syriansk/kurdisk/turkisk/arabisk musik
 
herregud..
Man får inte ha mp3 för att man kan lätt kan fuska så.
 
herregud..
Man får inte ha mp3 för att man kan lätt kan fuska så.

hur? asså man ska skriva en egen berättelse om random saker, det fanns 4 stycken och, när vi hade som ett test för detta prov nämdes igen av de 4 så...


eallafal jag gick in på youtube och lyssnade, och skrev på otland :p
 
Hahah jag tog 2an. Allt är möjligt eller ngt sånt ;)

Skrev typ 9sidor. Har mvg i svenska så hoppas jag får det nu med.
 
Back
Top