• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Om jag var en turk<3

7 sidor av totalt onödigt "blabla:ande" småbråk om orden "svenne" & "blatte".
Räcker med titeln av tråden så stormar folk in och måste bevisa den ene fel, :/

GROW THA FUCK UP !!!!!!
(ska jag säga xD haha, älskar att bråka med invandrare, kanske inte fysiskt, för det blir inte så mycket av bråk ;) ifall du fattar, they are already down hihi:p)
 
Den är väl inte så rasisisk väl jag som svensk får höra varje dag från nån blatte typ ''Svenne'' ''Swedy'' eller hur man skriver det... Inte för att det är nåt farligt att bli kallad det men ändå ska ingen klaga på låten isåfall missförstå mig inte.....
 
7 sidor av totalt onödigt "blabla:ande" småbråk om orden "svenne" & "blatte".
Räcker med titeln av tråden så stormar folk in och måste bevisa den ene fel, :/

GROW THA FUCK UP !!!!!!
(ska jag säga xD haha, älskar att bråka med invandrare, kanske inte fysiskt, för det blir inte så mycket av bråk ;) ifall du fattar, they are already down hihi:p)

Du menar att du får stryk då, erkänn bara... Du försöker omformulera det med "blattar e fega" fast du egentligen menar att du är svag punkt slut.
 
7 sidor av totalt onödigt "blabla:ande" småbråk om orden "svenne" & "blatte".
Räcker med titeln av tråden så stormar folk in och måste bevisa den ene fel, :/

GROW THA FUCK UP !!!!!!
(ska jag säga xD haha, älskar att bråka med invandrare, kanske inte fysiskt, för det blir inte så mycket av bråk ;) ifall du fattar, they are already down hihi:p)

du börjar bli värre än pro warbringer <_<
 
7 sidor av totalt onödigt "blabla:ande" småbråk om orden "svenne" & "blatte".
Räcker med titeln av tråden så stormar folk in och måste bevisa den ene fel, :/

GROW THA FUCK UP !!!!!!
(ska jag säga xD haha, älskar att bråka med invandrare, kanske inte fysiskt, för det blir inte så mycket av bråk ;) ifall du fattar, they are already down hihi:p)

Jag fattar inte.
Menar du att de är svaga vilket resulterar i att de inte kan slåss eller vadå?
 
Limannen har inget o säga bara så han skriver lite skit som han själv nog inte förstår (eller håller med om).....
 
Du menar att du får stryk då, erkänn bara... Du försöker omformulera det med "blattar e fega" fast du egentligen menar att du är svag punkt slut.

Och var fick du luft ifrån?
Seriöst, vet inte ens vem du är och ännu en gång så hade jag rätt..."bevisa att den personen har fel", med världens dummaste kommentar. :p

Jag har inte ens sagt att blattar är fega, eller...vafan, ett scenario:

En lördag kväll i stan, där står 1 blatte och 1 svenne,

blatten: va glor du på !?
svennen: inget, vafan, har inte ens gjort något...
blatten: vafan, jag ringer alla mina kusiner och vänner ! (abdulla, mohammed mm.)

Och där var det scenariot slut...ganska förenklat men sant.

Kom igen Colandus ! Du kan fan inte säg att även om de hade hamnat i slagsmål, 1vs1, och ifall blatten hade blivit total ägd, bara gått hem och accepterat det. (eller i värsta fall, helt däckad och vaknar på ett sjukhus med ett accepterande tänkesätt)

Bara sluta med ditt jävla tjafs, poängen med min kommentar var kanske lite onödig, visst...erkänner jag, men jag kallade INGEN feg, det var bara ett jävla skämt i slutet, som du förmodligen inte ens förstod.

Jag ska "omformulera" min förra mening till:
"Sluta bråka om hurvida taskigt/rasistiskt orden "svenne" och "blatte" är, för den diskussion kommer aldrig få ett slut.
 
De du som hittar på historier, som om blattar gör så... Jag har aldrig sett en blatte göra så. Felet med er är att ni pekar på blattar fast svennar e lika skyldiga -.- Det beror delvis på vart du bor också! För att du hittar en blatte som gör nått, betyder inte att alla gör. Jag ser många kaxiga svennar som e värre än dem.

Jag tror heller inte att en svenne hade accepterat att bli nedslagen vid en 1vs1 fight. Gå sök en psykiatriker.
 
De du som hittar på historier, som om blattar gör så... Jag har aldrig sett en blatte göra så. Felet med er är att ni pekar på blattar fast svennar e lika skyldiga -.- Det beror delvis på vart du bor också! För att du hittar en blatte som gör nått, betyder inte att alla gör. Jag ser många kaxiga svennar som e värre än dem.

Jag tror heller inte att en svenne hade accepterat att bli nedslagen vid en 1vs1 fight. Gå sök en psykiatriker.

"Whatever man" :p
Orkar inte ens börja skriva en reply på en sådan onödig skit svar.

Kort som sagt, du menar då att,
"öh, det finns en del kaxiga svennar också !!!"
och slutligen,
"erhm...har aldrig SETT en blatte göra något sådant, så...blattar är inte kaxiga!".

Kan någon säga mig vad jag ska skriva till detta svar, som skrevs av någon som lever i sin egna lilla värld...

Ska ut o springa en runda, va snäll och inte posta igen, för jag kommer ändå inte göra det.
 
Back
Top