• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

xD
En sak dom borde sluta med att göra är; såna tortyr filmer med skit handling, som saw, the train osv.
Man blir ju nästan bara äcklad :(

Ja, har aldrig gillat Saw eller Train, sen har jag inte sett fler såna meningslösa filmer. Varför kolla på dem? Man får juh inte ut något av det... "Oj, killen fick huvudet avhugget, skojj :thumbup:"
 
Någon mer än jag som älskar David Spade? :D
Ja, har aldrig gillat Saw eller Train, sen har jag inte sett fler såna meningslösa filmer. Varför kolla på dem? Man får juh inte ut något av det... "Oj, killen fick huvudet avhugget, skojj :thumbup:"

Försöker hitta bra skräckfilmer så prövar mig fram :(
Jo, tyckte dock The Train var lite väll störd, skar kulorna av folk och grävde i dom när dom levde för att sen använda deras organ för transplantation
 
Någon mer än jag som älskar David Spade? :D


Försöker hitta bra skräckfilmer så prövar mig fram :(
Jo, tyckte dock The Train var lite väll störd, skar kulorna av folk och grävde i dom när dom levde för att sen använda deras organ för transplantation


Mmmm, fullständigt normal regissör\manusförfattare? :thumbup:
 
Mmmm, fullständigt normal regissör\manusförfattare? :thumbup:

xD
Sett Hostel 2 ? kvinna får orgasm genom att kötta en tjej :S, sjuka människor där ute xD
 
Jag såg en film förra helgen, kommer inte ihåg vad den heter.

Den handlar om typ flera st åker bil på area 49 också förstörs bilen på vägen.
Sen försöker "döden" döda dem. Svårt och förklara :/
 
Jag såg en film förra helgen, kommer inte ihåg vad den heter.

Den handlar om typ flera st åker bil på area 49 också förstörs bilen på vägen.
Sen försöker "döden" döda dem. Svårt och förklara :/

Humm.. Final Destination 2? en tjej somnar och får en framtids blick där alla dör?
 
Nej.
Asså det är något om en gas typ. En döv och en tjej överlever.

Egentligen dör dom i början av filmen, men de visar sig att dom bara försöker överleva döden.

Stank heter filmen på svenska, men hade för mig de var dålig översättning.
 
Är icke en skräck-"lover" :p
Föredrar en realistisk action rulle, och det finns få xD

De 2 bästa skräck filmerna som endast godkändes av mig var:
Saw & Silent Hill, punkt slut(.)

/Limannen
 
1. Fool's Gold (Rolig som fan)
2. Territory (Bra gjord)
3. Wanted (Bra Effekter)
4. The Hangover (Skit bra)
5. Seven Pounds (Grymm)

___ = Bäst


The hangover är fan bäst!
Bäst är fan när dom tror att Doug(?) är i skuffen på bilen å en naken kines hoppar upp i ansiktet på en av dom! HAHA xD!
 
Back
Top