• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Tänkte ställa upp i Archer's paradise contest. har ingen inspiritation.. Nån som har nån fin bild :p?
 
Tänkte ställa upp i Archer's paradise contest. har ingen inspiritation.. Nån som har nån fin bild :p?

Beach%20-%20Lost%20in%20Paradise.jpg
 
Tack för bilderna, Men det är ganska tråkigt att göra en stor strand bara :p

Edit:Xenios contest.
 
Någon här som är fascinerad av övningen "plankan"?
 
Någon annan än Limannen som tränar på gym? :)

Behöver lite tips. Vilket protein är bäst för nybörjare? (tränat 3 veckor)
 
Tror faktiskt du får bättre hjälp om du söker på google, t ex "styrketräning vad ska jag äta"
Kan vara bättre att ta reda på det på något ställe där det finns folk som har tränat ett tag istället för att fråga någon unge här, inget illa menat Limmanen.
 
Jag bara undra om det fanns någon äldre här inne. Som har tränat mycket. :p
Google nästa då! ;)
 
Någon som skulle kunna tänka sig att skicka lite låtar till mig?
 
Tror faktiskt du får bättre hjälp om du söker på google, t ex "styrketräning vad ska jag äta"
Kan vara bättre att ta reda på det på något ställe där det finns folk som har tränat ett tag istället för att fråga någon unge här, inget illa menat Limmanen.

None taken :p Bara lite illa att du kallar mig en unge, spela inte som om du är 20+ och vet bättre, saken är ju att jag har läst oräkneliga många artiklar om träning och läst ett antal trådar på t.ex. kolozzeum som jag inte ens själv kan komma ihåg. Jag får väl försöka svara på nybörjarens fråga och se ifall jag har kanske haft samma erfarenhet och gått igenom samma sak och frågat lite själv, samt fått svar som man kan föra vidare?

Inget illa menat, Zizli. ;)



Jag bara undra om det fanns någon äldre här inne. Som har tränat mycket. :p
Google nästa då! ;)

Skit i google, den bästa sidan med mest veteraner, nykomligar och proffs som hänger till med nog info för dig att veta om träning finns på Kolozzeum forum - Powered by vBulletin

Läs allt där, väldigt nyttig fakta. Läst själv lite om protein och vilket som är bäst. Annars är Pure Whey, ett väldigt bra val. Antingen 2-5kg påse, får du avgöra själv. Men experimentera lite som jag gjorde, testade alla sorters smaker och fastnade för jordgubb xD Sedan dess tar jag bara jordbuggsmak och 5kg påsar, vilket håller ett ganska bra tag.

Kom ihåg att ifall de i din hälsokostsaffär inte informerar dig nog, så fyll din shaker med 3DL vatten och 1DL protein, ett normalt mått.

BTW: Jag älskar growl :D göhärliga personer som kan sånt, t.ex. Richard från Sonic Syndicate, bor i min hemstad ! oh ye xD
 
Back
Top