• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Inte långt kvar nu :D Någon som har några planer för sommaren? Sommarjobb? Resor?
 
Elo ! Ingen minns mig säkert, Limannen - men det var ett tag sen jag var här , och det verkar som otland har blivit atombombad...vad har hänt?

Verkar totaldött här, distributions har typ slutat utvecklats...kan någon bring me up to date?
 
Elo ! Ingen minns mig säkert, Limannen - men det var ett tag sen jag var här , och det verkar som otland har blivit atombombad...vad har hänt?

Verkar totaldött här, distributions har typ slutat utvecklats...kan någon bring me up to date?
Varför gjorde du ett nytt konto? :p Men det finns ett nytt AAC ute, istället för Gesior. Modern AAC som utvecklas av PAXTON. http://otland.net/f118/modern-aac-v0-2-a-84165/
 
Elo ! Ingen minns mig säkert, Limannen - men det var ett tag sen jag var här , och det verkar som otland har blivit atombombad...vad har hänt?

Verkar totaldött här, distributions har typ slutat utvecklats...kan någon bring me up to date?

Kommer ihåg dig :) Alltid så negativ.
Distrubtuions utvecklas fortf + dom jobbar på VB4 på forumet ^^
 
Kommer ihåg dig :) Alltid så negativ.
Distrubtuions utvecklas fortf + dom jobbar på VB4 på forumet ^^

Negativ, nej då :D Men om man ser på saker i en lite mer negativ syn så får man en mer realistisk perspektiv på saker. :thumbup:
Och mitt konto har blivit totalhackat, eller så...inget har hänt med accet alls. Bara nytt pass och email, Talaturen blev väl trött på mig xD hah

Men, då har webb-distro blivit informerad, men servers verkar det inte stacka upp fler, precis. Den där skiten "zao included" realmapen är den enda uppskattade? Sedan har vi ju TFS of course, men det är ju motorn. Ingen ny cool mapp som har blivit upptäckt? :)
 
Är det sant att detta är den svenska tråden?
Joke, ville bara bumpa upp denna fina tråd med ett bra samtalsämne...hmm.

Har någon badat i havet med denna ljuvliga sommarvärme som vi har idag? :D
 
Är det sant att detta är den svenska tråden?
Joke, ville bara bumpa upp denna fina tråd med ett bra samtalsämne...hmm.

Har någon badat i havet med denna ljuvliga sommarvärme som vi har idag? :D

Ja! Fast bastade bastu som flöt på vattnet xD
14grader då bara:(
 
Back
Top