Hur gammal är du? Hur ser din kropp ut? Du verkar veta mycket. Vill typ veta hur du ser utFaktiskt inte![]()

Hur gammal är du? Hur ser din kropp ut? Du verkar veta mycket. Vill typ veta hur du ser utFaktiskt inte![]()
Hur gammal är du? Hur ser din kropp ut? Du verkar veta mycket. Vill typ veta hur du ser ut![]()
Måste fan se de
Hur gammal är du?
Hur länge har du tränat?![]()
Är det inte lite för tidigt att börja?
Du...när man läser om alla 5 åriga anabola ungar som började träna sedan 3 års ålder, då är inte 15 alls för tidigt
TV | Aftonbladet
show menz.
Jag tränar sen 1 år tbx men bara övre delen av kröppen, pallar inte ben
Bygger du bara muskel?Roligt att du frågar...
Träffade en tjej på en fest förra veckan, fick hennes msn idag...
Vi snackade rejält och hon var intresserad av en liten bild av hur 2 års seriös träning kan ge, så hon ska få sittså kanske jag får mitt senare...you know what I'm saying? ... hihi
Så ni ska få en bild på mina pumpade axlar imon efter träningen
Och ni får döma som ni vill, bryr mig faktiskt inte...jag har ändå massor av flera års träning kvar, så...tänker inte sluta någon gång snart ändå
(answer on your question: 15 år, ganska "biff", inte spinki iaf xD och jag har läst oräknande många tips på sidan Kolozzeum från veteraner och fått många tips och lärodomar från gymmet och min förkunniga bror som har lärt mig allt)
Bygger du bara muskel?
Själv satsar jag på smidighet, snabbhet, styrka och en jävla kondis.
Heroes suger !
Nemen...seriöst, hur kan ni titta på det?
Så overkligt att man bara dör, den enda OVERKLIGA serie jag tycker om...är Lost, fast bara säsong 1 & 2, sedan blev det GAY !
så du kollar bara på saker som är verkliga? okeeeeeeeeeeej
Tror du dom försöker att få de verkligt eller?Hur fan visste jag att det skulle komma?
Men då menar jag att Heroes är ÖVERDRIVET, overklig...förstår ni där?
Alla program är kanske, overkliga...men enligt mig är heroes ÖVERDRIVET overklig, allright?