• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

vad är en "riktig" och var får man tag på sånna? Vanliga affärer = skitklocker ju

En klockradio är en riktig. Och vaknar du inte av det får du dra och få dig undersökt.
 
haha man somnar ju till musik >.<

Men för i helvete, om du sätter volymen på max så kommer du att vakna. Om du sedan skulle somna om för att du är så jävla slö så är det ditt fel och inte musikens.
 
Vad du var arg då...

Jag vaknar inte ens när alarm är på max eller om tvn är på hög volym...
 
Vad du var arg då...

Jag satte på alarm på min mobil och satta volymen på max och la mobilen ganska nära mig men jag vakna inte, hur kan det vara hans och mitt fel, rättare sagt INGENS fel?

Nu pratar jag ju inte om ett fjantigt mobilalarm utan en klockradio på MAX volym. Vet du hur högt det blir?

Iaf, om ni inte håller på och spelar roliga så tycker jag synd om er när ni brinner inne när ni inte har någon att väcka er.
 
Fan va många som myttar här.

Okej ifall man inte vaknar direkt av någon alarm melodi från t.ex en mobiltelefon.
Men en vanlig väckarklocka väcker vilken människa som helst.
dvs så länge man inte är en p12 som tycker det är häftigt att verka svårväckt.
 
Fan va många som myttar här.

Okej ifall man inte vaknar direkt av någon alarm melodi från t.ex en mobiltelefon.
Men en vanlig väckarklocka väcker vilken människa som helst.
dvs så länge man inte är en p12 som tycker det är häftigt att verka svårväckt.

nevalopo e p12 idiot sär fitta
 
Back
Top