• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Protein eller kreatin?

Jag kör på endast kreatin och tränar 5 dagar i veckan, 3 mål om dagen + mycket sömn minst 8 timmar per dygn.
Resultatet av detta är jag mycket nöjd av, gått från maxning på bänk från 75kg till 92kg på bänkpressen under bara 3 och en halv månad. Grymt nöjd av nåde styrkan nu och början till utseendet!
Kör en muskelgrupp om dagen förutom 2 dagar då jag klämmer in lite mag-övningar.
 
okej, för att jag har märkt att proteinet inte gör ett piss faktiskt.. musklerna blir inte "avlånga" utan bara rundare å större..
får ta å slänga in lite kreatin i det hela
 
okej, för att jag har märkt att proteinet inte gör ett piss faktiskt.. musklerna blir inte "avlånga" utan bara rundare å större..
får ta å slänga in lite kreatin i det hela

Du har inte kört mer än 1 vecka? med det och du är redan missnöjd?.... Muskler tar tid, det tar inte 1 vecka eller 1 månad, det tar år (om man vill bli snygg utan "fusk").

Förstår INGET av vad du menar med avlånga... Whey gör inte musklerna avlånga....

Kreatin = prestations höjande, tex om du klarar 8set utan, klarar du kanske 9 med... Mjölksyran kommer senare..
 
Du har inte kört mer än 1 vecka? med det och du är redan missnöjd?.... Muskler tar tid, det tar inte 1 vecka eller 1 månad, det tar år (om man vill bli snygg utan "fusk").

Förstår INGET av vad du menar med avlånga... Whey gör inte musklerna avlånga....

Kreatin = prestations höjande, tex om du klarar 8set utan, klarar du kanske 9 med... Mjölksyran kommer senare..

Snarare 5 veckor :p, ne fast har frågar runt lite om kreatin (folk utanför otland) å dom säger att det är skit bra om man använder det.
 
Snarare 5 veckor :p, ne fast har frågar runt lite om kreatin (folk utanför otland) å dom säger att det är skit bra om man använder det.

Du sa att du beställde det för ca 2 veckors sedan? Aja, skit samma.

Själv kör jag 2 veckor kreatin + någon fettförbränningsskit och sedan 2 veckor PWO...

Hatar när det är kreatin veckorna, är inne på det just nu och hatar det riktigt mycket (kanske är pga av kolhydraterna), dock saknar jag min älskade PWO..

Men testa själv, det är det bästa. Ta dock INTE mer än HÖGST 6g.
 
Äre inte ganska onödigt med kreatin då eftersom det gör bara så man orkar 1 eller 2 till? :p
 
Jag kör med whey 80 som är de bästa hittils , testat NO XPLODE , största xplode kom ur min röv när jag satt å sket , men nu deffar jag med WHEY 80 och KREATIN:DD
 
Snarare 5 veckor :p, ne fast har frågar runt lite om kreatin (folk utanför otland) å dom säger att det är skit bra om man använder det.

GO KREATIN! Jag känner effekt av det varifall
 
Jag har hört att om man har träningsverk i magen så hjälper det att sitta och skita, är det verkligen sant? :S
 
Kanske, vet ej :p

Iallafall så har det gått ungefär 3½ månad sen jag börja träna, och damn man ser redan resultat, det har man gjort tidigare fast nu mer :eek:..
ska träna i ungefär 3½ månad till sen blire 2 månaders semester ;D
 
Kanske, vet ej :p

Iallafall så har det gått ungefär 3½ månad sen jag börja träna, och damn man ser redan resultat, det har man gjort tidigare fast nu mer :eek:..
ska träna i ungefär 3½ månad till sen blire 2 månaders semester ;D

Fan då för? 0o
Bara beach 2011 du tränade inför eller vadå?
 
Jag tycker att du ska ta protein dryck om du vill bilda större muskler, jag använder också protein
 
Jag tycker att du ska ta protein dryck om du vill bilda större muskler, jag använder också protein
Proteinpulver är ju ett tillskott, dvs något man tar för att tillgodosätta det uteblivna behovet från ens dagliga kost. Behövs verkligen proteinpulver nu i början?
 
nej inte beach 2011, reser om 3 månader typ, då är det semester, leva livet i olika länder :p
Men varför ska du sluta träna helt? :s
Du kan ju i alla fall försöka hålla dig igång med övningar med egen kroppsvikt. Chins och pull ups till exempel är något du kan göra lite var som helst om du har fantasi.
 
Back
Top