• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Riksdags valet 2010

Vilka röstar ni på?


  • Total voters
    71
Status
Not open for further replies.
Yesssssss!

Dom i partiet kanske nt är rasister, finns några jo men dom som röstar typ 99% av alla som röstar på SD är kärringar som en gång gått förbi en liten kaxig arab unge eller nått.. sen blir rasse... o röstar på SD! :/

Inte alla men 99% iaf,

Men dom rödgröna ligger efter på 4% bara..

Vet ni ens vad SD vill? Känner många invandrare som håller på SD..
 
Nästan alla rösta på S här jag bor, ingen rösta på SD i alla fall..
 
Lol :p nej

haha 12% röster på SD där jag bor xD

Ja ett rasist område, kolla nyss på sånna rasist områden där SD har fått 12.6% o sånt.. Kollade där jag bodde de är inte räknat, antar att de blir 0.1% för alla är utländska här typ XDD
 
Ja ett rasist område, kolla nyss på sånna rasist områden där SD har fått 12.6% o sånt.. Kollade där jag bodde de är inte räknat, antar att de blir 0.1% för alla är utländska här typ XDD

Samma här, blatte plats
 
Vet ni ens vad SD vill? Känner många invandrare som håller på SD..

Ja du menar typ som hon hära? YouTube - Elena Yurkowskaya: Afghaner och Afrikaner är värre än hunder!!!!!!!

Nej det vet dom inte -.-

DOm är typ 12-13..

vadå 12-13, NEJ SNÄLLA BERÄTTA VAD DOM VILL JA BER DIG -.-"

Samma här, blatte plats

xD typ 99% araber här, jo dom är jobbiga när dom ska kalla på sina föräldrar från gården till balkongen typ "MAMA" i 5 timmar sen kmr deras mamma ut XDD
 
Ja ett rasist område, kolla nyss på sånna rasist områden där SD har fått 12.6% o sånt.. Kollade där jag bodde de är inte räknat, antar att de blir 0.1% för alla är utländska här typ XDD

Nej, men komunen gjorde precis avtal att ta in massor med invandrare (Vi är en liten kommun en av sveriges minsta) och sedan dess har det bara blivit sämre (Kriminalitet, droger och liknande)


Ja du menar typ som hon hära? YouTube - Elena Yurkowskaya: Afghaner och Afrikaner är värre än hunder!!!!!!!



vadå 12-13, NEJ SNÄLLA BERÄTTA VAD DOM VILL JA BER DIG -.-"



xD typ 99% araber här, jo dom är jobbiga när dom ska kalla på sina föräldrar från gården till balkongen typ "MAMA" i 5 timmar sen kmr deras mamma ut XDD

http://sverigedemokraterna.se/vara-...rigedemokratisk-region-och-landstingspolitik/
 
Ey en fråga bara, du vet nu ifall SD kmr med i riksdagen, kommer dom då få vara med Röd gröna eller alliansen eller vad? de enda ja inte fattar typ, alla som är i riksdagen är ju i ett av dessa xD
 
Ey en fråga bara, du vet nu ifall SD kmr med i riksdagen, kommer dom då få vara med Röd gröna eller alliansen eller vad? de enda ja inte fattar typ, alla som är i riksdagen är ju i ett av dessa xD

Tror inte någon av blocken vill samarbeta med dem. :eek:
 
Ey en fråga bara, du vet nu ifall SD kmr med i riksdagen, kommer dom då få vara med Röd gröna eller alliansen eller vad? de enda ja inte fattar typ, alla som är i riksdagen är ju i ett av dessa xD

Dom vill vara med i dom som vill ha dom :p annars kommer dom vara "mitt i mellan" och det är därför alla är förbannade eftersom ingen av dom då kommer ha 50% och SD kommer vara dom som väljer :p
 
SD börja sänka!

Dom har visst börjat nå områden där typ inga rasister bor haushuas xD aja palla spamma nattröst skitet, bara kolla imon istället o se vem som vunnit xD
 
Afan, ska spela CS

Hoppas rödgröna vinner

Vi ses imorgon grabbar
 
Ses xD, lol.. e de bara ja eller så har Center sänkt som i helvete, dom va 12% innan nu 7.9%
 
Bara jobbigt :S

Ont: Jag tycker också SD är rasister
 
Bara jobbigt :S

Ont: Jag tycker också SD är rasister

Förr i tråden sa du varför SD är rasistiskt. Bestäm dig.

Själva partiet är INTE rasistiskt. Men självklart finns det rasister I PARTIET.
 
jag skrev bara vad jag tycker :)
Alla har sina egna åsikter, det är därför man ska rösta
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top