• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Riksdags valet 2010

Vilka röstar ni på?


  • Total voters
    71
Status
Not open for further replies.
Förr i tråden sa du varför SD är rasistiskt. Bestäm dig.

Själva partiet är INTE rasistiskt. Men självklart finns det rasister I PARTIET.
Nej sant, dom är inte alls rasister. Dom är inte demokrater heller ;)
 
Ja men iallafall så har du FEL. De är ej rasister.

det DU tycker är att han har FEL .. men Det han och jag tycker är att dom är RASISTER kk? alla tycker olika lol <.<
 
Hehe :D

Vissa får/kan fortfarande tycka det SD gör är rasism och vissa inte
 
Ni vet ju inte ens vad rasism innebär. VAD ÄR RASISTISKT MED SD?
RASISM BETYDER EN SAK, DET ÄR INGET MAN TYCKER FÖRIHELVETE..
 
Ni vet ju inte ens vad rasism innebär. VAD ÄR RASISTISKT MED SD?
RASISM BETYDER EN SAK, DET ÄR INGET MAN TYCKER FÖRIHELVETE..

Eh, försöker du leka smart eller? Du vet själv inte vad Rasism innebär! Det rasistiska med SD är att de är emot religionsfriheten för de vill inte ha någon ISLAM i Sverige och de vill förbjuda Moské byggandet i Sverige, vad låter detta som för dig smart kid?

Rasism på hög nivå! -.-
 
Ni vet ju inte ens vad rasism innebär. VAD ÄR RASISTISKT MED SD?
RASISM BETYDER EN SAK, DET ÄR INGET MAN TYCKER FÖRIHELVETE..

oj då caps lock aktiverades, passar t din avatar iaf ;]]

SD = RASIST Parti, dom är rasister .. och vill ändra på saker i sverige som nt är så bra för invandrare? kapish?
 
Jag tycker alla som har röstat på SD ska stanna i Sverige hela sitt liv och ruttna här. Alltså ska de inte få ta utomlands semester ;)
 
Eh, försöker du leka smart eller? Du vet själv inte vad Rasism innebär! Det rasistiska med SD är att de är emot religionsfriheten för de vill inte ha någon ISLAM i Sverige och de vill förbjuda Moské byggandet i Sverige, vad låter detta som för dig smart kid?

Rasism på hög nivå! -.-

De vill göra det bättre för muslimer, vad jag vet..
 
De vill göra det bättre för muslimer, vad jag vet..

Hur blir det bättre när de inte accepterar Muslimer, när de inte låter Muslimer bygga deras heliga byggnad. Det är såna människor som skapar hat mellan folk!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top