• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Riksdags valet 2010

Vilka röstar ni på?


  • Total voters
    71
Status
Not open for further replies.
Kriminaliteten kommer öka, öka väldigt mycket nu! Tack ert SD era hjärntvättade smygrasister!
 
Kriminaliteten kommer öka, öka väldigt mycket nu! Tack ert SD era hjärntvättade smygrasister!

+3 Mannen, du e bäst :p som sagt, ifall jag skulle vara 18 skulle jag antingen rösta på S elr M..
 
Kriminaliteten kommer öka, öka väldigt mycket nu! Tack ert SD era hjärntvättade smygrasister!

Varför skulle det öka för att SD kommer in i riksdagen?

Mer än hjärntvättade Vänster folk som håller på med våld istället för att prata
 
Säg som killen på msn som skulle rösta på S ;) Norse tror jag det va :p

han förklaring va "Men mona sahlin är ju känd" sen sa han inge mer

Pro.

Mona Sahlin är maktgalen kärring.
 
Varför skulle det öka för att SD kommer in i riksdagen?

Mer än hjärntvättade Vänster folk som håller på med våld istället för att prata
Det du inte har insett är att SD skapar våld och hat. Det kommer ni få smaka på nu, tro inte att det kommer vara lugnt. Allt kommer att blir värre, 3x värre ska du se. Tacka SD för det!
 
Det du inte har insett är att SD skapar våld och hat. Det kommer ni få smaka på nu, tro inte att det kommer vara lugnt. Allt kommer att blir värre, 3x värre ska du se. Tacka SD för det!

Det ända det kan betyda är att dom behövs mer än va man tror ;)
 
Det ända det kan betyda är att dom behövs mer än va man tror ;)
Det få vi se, tro inte att vi Muslimer kommer vara tysta om dessa horungar attackerar oss ni kommer får se hur det blir när vi blir arga!
 
Det få vi se, tro inte att vi Muslimer kommer vara tysta om dessa horungar attackerar oss ni kommer får se hur det blir när vi blir arga!

Jag har aldrig hört/sett än SDare som attackerat en Muslim ;O

Dock har jag både hört/sett/varit med om Muslimer som attackerat SDare
 
Hahaha alla är emot SD så jävla epic o kolla på tv, speciellt när han från Vänster snackade ;]
 
Jag har aldrig hört/sett än SDare som attackerat en Muslim ;O

Dock har jag både hört/sett/varit med om Muslimer som attackerat SDare

För du är blind och hjärntvättad. Att vilja förbjuda vår byggandet av Moskéer i Sverige är en attack mot Muslimer. Klart som fan vi attackerar tillbaka när ni attackerar oss, vi tänker inte stå och kolla och vara tysta. Som man bäddar får man ligga!
 
För du är blind och hjärntvättad. Att vilja förbjuda vår byggandet av Moskéer i Sverige är en attack mot Muslimer. Klart som fan vi attackerar tillbaka när ni attackerar oss, vi tänker inte stå och kolla och vara tysta. Som man bäddar får man ligga!

Det äre väl inte xD Det va förbjudet att bygga moskeer innan SD fanns i riksdagen också ;) inget nytt precis
 
Invandring
Utvandring
Högre straff för kriminella
Lägre straffålder
Mer pengar för pensionärer

det va 5 :p finns fler dock, men tyckte dom där va viktigast

Högre straff och lägre straffålder kommer inte hjälpa. Ta USA som exempel.
 
Högre straff och lägre straffålder kommer inte hjälpa. Ta USA som exempel.

Lägre straffålder ska vara till för att kriminella "ligor" inte ska kunna använda minderåriga för att göra brott, (Ja det händer oftare än man tror)

Och med högre straff så menar jag mest dom som våldtar/pedofiler, men också mord såklart.
 
För du är blind och hjärntvättad. Att vilja förbjuda vår byggandet av Moskéer i Sverige är en attack mot Muslimer. Klart som fan vi attackerar tillbaka när ni attackerar oss, vi tänker inte stå och kolla och vara tysta. Som man bäddar får man ligga!

Där är en sak bra, att dom ska förbjuda byggandet av moskéer.
 
Det äre väl inte xD Det va förbjudet att bygga moskeer innan SD fanns i riksdagen också ;) inget nytt precis
Nej det va det inte!
Där är en sak bra, att dom ska förbjuda byggandet av moskéer.
Ja vi får se om det hjälper, vi får se hur jävla bra ni kommer få det smygrasister hahahaha!
 
Nej det va det inte!

Ja vi får se om det hjälper, vi får se hur jävla bra ni kommer få det smygrasister hahahaha!

Va det visste :p man fick ha byggnader som redan fanns (Lokaler) som moskeer men man fick/får inte bygga kyrk liknande byggnader :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top